Gå til innhold
Hundesonen.no

Fordommer mot raser og eiere


Lene_S
 Share

Recommended Posts

14 timer siden, Yellow skrev:

 

 
Polarhundeieren: Ses aldri i noe annet enn fleecejakka eller oversized t-shirts, pynt eier man ikke, man pynter seg med hundehår. Takker gledelig nei til sosiale hengivenheter, for helgene ønsker de å tilbringe på fjellet og ferier på hytta med hundene.
 
 
 

:icon_redface::icon_redface:

Ev i telt *host*

 

Jeg skjønner ikke at folk har tid til disse polarhundtreffene i helgene jeg , er de ikke på skauen da ? :lol::lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Husker den forrige tråden, men heldigvis har jeg fått nye fordommer som jeg kan dele! Forholdsvis mot eiere. Storpuddel: Nygift par hvor damen har lyst på hund så hun kan få enda en grunn til å g

Setterfolk: mannen du møter i skogen som tilsynelatende går tur alene. 30 minutter senere møter du en setter som tilsynelatende går tur alene.

Tror teselskapet bestående av eldre damer lurte et øyeblikk når jeg kom småjoggende forbi med kamphunden min i armene, men vi ble forfulgt av en enda større kamphund, og jeg skal love dere da at da va

17 timer siden, atiram skrev:

Elghunder: så grå firkanter man sjelden ser, men merkelig nok hører hele dagen, hele uka, hele året.
Eierne- menn på 40+ som ennå er tilhengere av hundeoppdragelse på gamlemåten. Bruker hunden kun under elgjakta, ser ikke problemet med at hunden skal stå på 1m tjor resten av året.

Passer skremmende godt på de elghundene vi har hatt i familien, bortsett fra at de stod på betydelig lengre løpestreng enn 1 meter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Yellow skrev:

Tar en om eierene. :) 

Retrievereieren: Glad og fornøyd med sitt helt ordinære A4-liv, har selvironi og er uten komplekser. Aktivisering av hunden foregår helst som lek sammen med barna i hagen eller via ballkasting i parken.
 
Polarhundeieren: Ses aldri i noe annet enn fleecejakka eller oversized t-shirts, pynt eier man ikke, man pynter seg med hundehår. Takker gledelig nei til sosiale hengivenheter, for helgene ønsker de å tilbringe på fjellet og ferier på hytta med hundene.
 
Dalmatinereieren: Kunstnerisk og kreativ med masse energi, og er like opptatt av fargerikt tilbehør og stash til hunden som man er til seg selv. Er en person man liker å omgås - i små doser av gangen.
 
Chihuahuaeieren: Veldig glad i alle slags vesener, men ikke den personen som har satt seg mest inn i de forskjellige dyrenes behov. Er en veldig sosial person, naiv og som tar mye plass, men som alle finner sjarmerende på sin måte.
 
Collieeieren: Skryter på blogg, insta, face, liker å ta masse bilder av hverdagslige hendelser. Sett bort fra hobbyer som husarbeid og baking er hundeutstilling den store greia. 
 

:) Og hvis man har eid flere av disse rasene :) Kjenne etter om jeg har spalta personlighet:P Evt bare veldig mye personlighet:)

Guri som jeg ler, mange av disse er akkurat slik jeg også oppfatter de både mennesker og hundene.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...