Mirai Skrevet 12. November 2015 Rapporter Skrevet 12. November 2015 Skip og Soppen kom på besøk på tirsdag, og hundene koste seg skikkelig på jordet! Mirai løp og løp, og Skip ble gretten da han innså at beina hans ikke er så raske enda . Regner med at han tar igjen Mirai i størrelse ganske så snart! Det første bildet lyver litt da, for han er foran henne. Ganske tydelig på dem begge to at det er stas med noen som er lik en selv. 12 Siter
SoppenCamilla Skrevet 12. November 2015 Rapporter Skrevet 12. November 2015 Jaaaa, han kosa seg SÅ masse! Og sov i kanskje en halvtime sammenhengende da vi kom hjem! (Nei, jeg gleder meg ikke til han blir voksen ) Vi kommer gjerne igjen! Da skal jeg ta med kamera og, så har jeg noe å bidra med. :P Siter
mushi Skrevet 12. November 2015 Rapporter Skrevet 12. November 2015 Så fine bilder! Luna hilser og sier hun kunne ønske hun var der 2 Siter
Ozzy Skrevet 12. November 2015 Rapporter Skrevet 12. November 2015 Damir kunne også ønske han var der! Han eeeelsker hunder som knekker 4 Siter
LØJ Skrevet 13. November 2015 Rapporter Skrevet 13. November 2015 Så ut som en super match det der Siter
Recommended Posts