Gå til innhold
Hundesonen.no

Falsk veterinær dømt til fengsel


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Kvinnen har jobbet som veterinær ved en dyreklinikk i Larvik. Ifølge dommen har hun både stilt diagnose og behandlet dyr uten å være utdannet veterinær. Hun har også avlivet flere katter. I tillegg til dette har hun også vært både daglig leder og styreleder ved samme klinikk

 

http://www.op.no/larvik/dyr/kriminalitet-og-rettsvesen/falsk-veterinar-domt-til-fengsel/s/5-36-135600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Polfarer skrev:

Ikke første gang det har skjedd i Norge dessverre emoji14.png

 

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

 

 

At noen har blitt dømt for dette? Jo, det tror jeg faktisk.

11 timer siden, Tempus skrev:

Hm lurer på hvilken klinikk dette er. Jeg er jo fra Larvik og har vært innom et par klinikker, heldigvis ikke for noe alvorlig. 

Pyramiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Polfarer skrev: Ikke første gang det har skjedd i Norge dessverre [emoji14]

 

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

 

 

At noen har blitt dømt for dette? Jo, det tror jeg faktisk.

11 timer siden, Tempus skrev: Hm lurer på hvilken klinikk dette er. Jeg er jo fra Larvik og har vært innom et par klinikker, heldigvis ikke for noe alvorlig. 

Pyramiden. :)

Første gang noen blir dømt ja, men ikke første gang noen jobber som veterinær uten utdannelse eller lisens [emoji14] Tilfellet jeg tenker på ble håndtert i stillhet så vidt jeg vet. Det dreide seg selv om en ikke ferdig utdannet person som jobbet uten lisens over lengre tid.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...