Gå til innhold
Hundesonen.no

Heihei ;)


Jeas_89
 Share

Recommended Posts

Hei Sonen!!

Jeg har hørt så mye om dere, så nå gleder jeg meg til å bli kjent med dere!!

Mitt navn er Jeanette, jeg er 26 år og har to hunder. Min første hund kjøpte jeg når jeg var 20, så er forholdsvis fersk i dette gamet.. Jeg har ikke noe liv bortsett fra å jobbe, hesten min og hundene.. ;) Tenkte jeg skulle fortelle litt om hjertebarna mine.

Charlie

Charlie er blanding mellom labrador og flat coated retriever på 6 år. Han er fantastisk, herlig, merkelig, og altfor altfor smart. Alt jeg kan om hund har jeg lært av han. Han var en meget aktiv unghund som krevde mye, så vi trente masse lydighet, agility og trekk. Han har dessverre hatt en del helse-issues, og har av den grunn blitt tidlig pensjonist, og nyter livet som familiehund.Snapchat-2848286018929279250.thumb.jpg.3

 

Kensington Gate Silverback Samurai 

Kip er en langhåret collie på 11 måneder som jeg er så heldig å få låne. Han er mitt store håp for fremtiden, og vi har masse planer! Nå trener vi for det meste lydighet, litt spor og driver også med litt utstilling. For øyeblikket så går vi på bronsemerke-kurs, og har forhåpentligvis tatt bronsemerket før jul. :P

IMG_20151026_143950.thumb.jpg.62af181a55

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...