SoppenCamilla Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 I går var vi på utstillingstrening i Drammen Hundepark sammen med @Jankaa. Skip er ikke så gammel enda, så han gjorde ikke så mye, men han fikk en god dose sosialisering. Mot slutten skulle jeg bare sette meg ned og ta et par bilder av den fantastisk søte bassetvalpen Lille, og halvannen time senere fikk vi endelig rota oss hjemover. Hadde med meg en valp som sov ganske godt den natta! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Se de koser seg da! [emoji7] Herlige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Så mye hus Så herlig og Skip er bare sukkersøt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Basset er rase jeg har langt inni hjerterota ! Herlige bilder !!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Han der er en råtass . Ser ut som han hadde greit overtak på basseten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 Søøøteste bildeserien på lenge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 Han der er en råtass . Ser ut som han hadde greit overtak på basseten!Hahaha, ja! Men det er bare "der ute", haha. Jeg satt jo på gulvet og tok bilder, så når de kom oppå meg, så lå han langflat i fanget mitt med en basset med tenner oppå seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts