Guest Jonna Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 4 minutter siden, RAH skrev: @Lola Pagola og @Aslan, vi ønsker selvfølgelig kun å gjøre forumet bedre. Vi har doblet størrelsen på harddisken og åpnet for at man kan lagre flere bilder, så man skal slippe å slette gamle bilder. Det opprinnelige tiltaket er basert på en misforståelse av meg. Jeg ser at det er mange som bruker bilder fra eksterne sider og det vil da fortsette å være slik så lenge "alle" er enige om at det er en god ting Kan man fjerne de bildene som er lagret alt? I og med dette er en endring som ikke ble varslet om? I så fall ønsker jeg bare bruke eksterne linker til mine bilder. Siter
Gjest Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 4 timer siden, RAH skrev: Vi har dessverre ikke mulighet til å gi support på Tapatalk. Tapatalk kommer med oppgraderinger i ny og ned og vi prøver så godt vi kan å holde tritt med disse. Vi får derfor håpe at dette løses i en fremtidig oppdatering @Kangerlussuaq og @Lola Pagola jeg mente det jeg skrev, men innstillingen har merkelig nok blitt deaktivert. Tanken var at man måtte laste opp bilder, slik at de ikke ødela tråder om de ble fjernet på serveren de lå på. Det krever også mer for serveren forumet ligger på å henvise til bilder fra andre servere. Dette er et mindre problem nå som vi har en egen dedikert server. Jeg lar det stå slik det er nå, men om det blir mange bilder som forsvinner kommer jeg til å drøfte dette med admin og moderatorer.@Kangerlussuaq Opplastede bilder legges i hundesonen.no/uploads/....., hvis du fjerner dette innholdet med adblock vil det selvfølgelig ikke vises Headeren er fjernet Takk for at vi endelig får svar. Så lenge reklamebildene også ligger i hundesonen.no/uploads så forblir også brukerenes bilder blokkerte. Jeg tolererer ikke å bli tvangsforet reklamer inni forumtrådene, så får det heller bli at jeg og de andre som gjør det samme gir mindre aktivitet framover Det er jo bare de som velger å laste opp bildene som taper på det. Siter
Aslan Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 33 minutter siden, RAH skrev: @Lola Pagola og @Aslan, vi ønsker selvfølgelig kun å gjøre forumet bedre. Vi har doblet størrelsen på harddisken og åpnet for at man kan lagre flere bilder, så man skal slippe å slette gamle bilder. Det opprinnelige tiltaket er basert på en misforståelse av meg. Jeg ser at det er mange som bruker bilder fra eksterne sider og det vil da fortsette å være slik så lenge "alle" er enige om at det er en god ting Men ønsket om å slette bilder kan jo også handle om å ikke ville ha bildet offentlig lengre - det er lavmål å frata brukere den rettigheten all den tid det står at bruker eier bildene. Ihvertfall gi den muligheten tilbake for en periode slik at folk kan slette de bildene de vil og heller ha de eksternt. 5 Siter
Lola Pagola Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 1 time siden, RAH skrev: @Lola Pagola og @Aslan, vi ønsker selvfølgelig kun å gjøre forumet bedre. Vi har doblet størrelsen på harddisken og åpnet for at man kan lagre flere bilder, så man skal slippe å slette gamle bilder. Det opprinnelige tiltaket er basert på en misforståelse av meg. Jeg ser at det er mange som bruker bilder fra eksterne sider og det vil da fortsette å være slik så lenge "alle" er enige om at det er en god ting Siter
Aslan Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 Fikk kl 2300 502 bad gateway, men forsvant ved refresh iphone, safari 1 Siter
Jeas_89 Skrevet 23. November 2015 Rapporter Skrevet 23. November 2015 Jeg ønsker meg veldig en til-toppen-knapp.. ?? Og er det flere enn meg som sliter med sitater som henger igjen og smileyer som det ikke går ann å slette?? 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 11 timer siden, Jeas_89 skrev: Og er det flere enn meg som sliter med sitater som henger igjen og smileyer som det ikke går ann å slette?? Samma här, citerar jag ett inlägg och sen ångrar mig blir jag inte av med den boxen, postar jag däremot fungerar det. Och multicitatfunktionen är helt oanvändbar... Siter
Malinka Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 5 minutter siden, TrasselTrollet skrev: Samma här, citerar jag ett inlägg och sen ångrar mig blir jag inte av med den boxen, postar jag däremot fungerar det. Och multicitatfunktionen är helt oanvändbar... Hvis du holder inne ctrl og høyreklikker på sitatboksen, så får du en del valg, deriblant å slette boksen!! 2 Siter
TrasselTrollet Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Akkurat nå, Malinka skrev: Hvis du holder inne ctrl og høyreklikker på sitatboksen, så får du en del valg, deriblant å slette boksen!! TACK!!! Det tipset gjorde saker bra mycket lättare! Siter
RAH Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Da har jeg lagt ut en tilbake-til-toppen knapp, den finnes nederst i høyre hjørnet til nettleseren: 11 Siter
RAH Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Det er nå mulig å slette sine vedlegg (bilder) igjen. Gå til Mine Vedlegg > Klikk på søppelkasseikonet til høyre for vedlegget. Vedlegg fjernes automatisk dersom de ikke lenger er i bruk i noe innhold. F.eks. dersom vedlegget ikke lenger er inkludert i innholdet eller innholdselementet er slettet. Beklager at denne funksjonen har vært fjernet en liten stund. 7 Siter
Raksha Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Bra jobbet @RAH Ønsker meg forhåndvisning av innlegg igjen, går det an å få til? Siter
RAH Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Takk @Raksha Forhåndsvisning-funksjonen ble fjernet i versjon 4, Invision Power mener at den nye editoren er WYSIWYG (What you see is what you get) og at editoren i seg selv er en reel forhåndsvisning. Jeg synes dette var et dumt valg da jeg ofte brukte denne funksjonen selv. Dette er en mye etterspurt funksjon hos veldig mange forum så vi får håpe at Invision Power gjør noe med det. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å utvikle dette selv. 4 Siter
TrasselTrollet Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Bad Gateway 502 Kl 15,55 Sidan fungerade igen när jag uppdaterade. (f5) Siter
Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 23 timer siden, JeanetteH skrev: Never mind Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 4 timer siden, RAH skrev: Da har jeg lagt ut en tilbake-til-toppen knapp, den finnes nederst i høyre hjørnet til nettleseren: Jeg ELSKER den knappen! 4 Siter
Jeas_89 Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 7 timer siden, Malinka skrev: Hvis du holder inne ctrl og høyreklikker på sitatboksen, så får du en del valg, deriblant å slette boksen!! Men jeg bruker bare mobil, har du noe triks der?? Siter
Niv-poodles Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Vet ikke om noen nevnte det, men jeg savner å kunne forhåndsvise innlegget Siter
Mirai Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 38 minutter siden, Jeas_89 skrev: Men jeg bruker bare mobil, har du noe triks der?? Det er bare å trykke på sitatboksen og trykke på "bakoverknappen", hverttfall på min mobil. 1 Siter
Aslan Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 1 time siden, Jeas_89 skrev: Men jeg bruker bare mobil, har du noe triks der?? Jeg får til å fjerne quoten på mobil og, bare å bruke bakoverknappen. Iblant må innholdet i quoten også fjernes da, andre ganger trengs ikke det Siter
Jeas_89 Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 47 minutter siden, Aslan skrev: Nå har det klikka helt nå, får fjernet teksten, men ikke smileyen eller boksen, og nå får jeg bare skrevet inni boksen.. Siter
Malamuten Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 1 time siden, Niv-poodles skrev: Vet ikke om noen nevnte det, men jeg savner å kunne forhåndsvise innlegget Det står noen få innlegg over ditt spm ? 1 Siter
Rocket Skrevet 24. November 2015 Rapporter Skrevet 24. November 2015 Bad Gateway 502 kl 21.15. Funket med å refreshe. Siter
Aslan Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 502 bad gateway, kl 2136, borte med refresh. Safari, iPhone. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.