tonjek Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Målte ham nå til 56,5. Men han er enda en cm eller to høyere over rumpa, da, den kråka. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 5. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Han begynner å bli flink til å spille død Men det er utrolig frustrerende at han tror at alt betyr at han skal spille død... "Nico, kom!", han slenger seg ned på siden og der blir han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Han ser så utrolig søt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Vi vil ha mer Nico-video på Snapchat! Nå er jeg elendig på å måle så målene blir sånn cirka (ta de med en stor klype salt ), men Keo er 59cm, Lyn 47cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 5. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Vi gjorde et nytt forsøk på bilder, og rakk det til og med før det ble for mørkt! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Vakker hund men morsomme farger og tegninger så fin da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2016 Han ser bare mindre og mindre valp ut for tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 3. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2016 I dag har vi lekt på isen, og jeg ble litt overrasket over hvor god kontroll han faktisk hadde, selv om det var glatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 Så stor han har blitt!! Må få til å treffes igjen snart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 4. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 1 time siden, Siljus skrev: Så stor han har blitt!! Må få til å treffes igjen snart! Hvor ble det av lille fluffballen som var utslått etter å ha gått 10 minutter, og måtte bæres resten av turen, liksom? Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 4. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 4. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2016 Snø er snø. Uansett om den er gul, grå, svart, brun eller hvit 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 8. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2016 Siden sist har vi flytta, og er nå tilbake i Kristiansund Nico stortrives, virker det som! Og enda bedre er det at vi ofte har besøk av familien min, som da gir han masse oppmerksomhet. Helst hele tiden. Gjerne når han hadde trengt å bli oversett Ellers er han et lite troll av en unghund for tiden, så vi gjør ikke så mye annet enn å tusle på tur og ser oss rundt 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. April 2016 Rapporter Share Skrevet 9. April 2016 Han er en utrolig fin border collie Hærlig bryggebilde, fikk sommerfølelse av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 9. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2016 1 time siden, Red Merle skrev: Han er en utrolig fin border collie Hærlig bryggebilde, fikk sommerfølelse av det Han er det! Også så glad hele tiden Jeg sto der og tar klar til å hoppe etter. Han var klar til å hoppe flere ganger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 9. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2016 Da har Nico tatt sitt første bad. Det var visst litt kaldt, men ellers veldig kult 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 14. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2016 Ikke like varmt i dag, så da har vi tuslet rundt i nabolaget hvor jeg vokste opp. Også har Nico fått se utsikt over det meste av Kristiansund 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 27. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2016 Og plutselig var han allerede 1 år, og jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av Heldigvis skal han være valp i mange år til Han så jo nesten akkurat slik ut 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 27. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2016 Gratulerer så masse med ettårsdagen, Bøllefrøet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2016 Nico liker å bade. Så lenge ingen andre er i vannet sammen med han... Rare dyret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 31. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2016 Det er SÅ deilig å se bilder hjemmefra! Har ikke vært hjemme siden jul. Jeg har hjemlengsel! MEN, han gutten din er skikkelig søt altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts