Aea Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Er det vanlig Hundeutstilling når det er Oslo Pet show i Lillestrøm i november? Det står at det er valpeshow og matchshow. Men i tillegg har jeg prøvd å melde på de voksne hundene og det koster 375 kroner men er det ikke litt mye for å være match show? Hvordan er denne utstillinga egentlig? Det er jo mange forskjellige dyr der så hvor er hundene? Er det vanlig utstilling der sånn som det er feks. På dog4all? Siter
Aea Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Noen andre her som skal stille på Oslo Pet Show? Hvordan fungerer dette? Siter
xxx12345 Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Om det er ordinær utstilling så finner du den på terminlisten til NKK. Er den ikke der så er det kun match show. Siter
Aea Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Det er u.off. Hva betyr det? Koster match show like mye som vanlig ordinær utstilling? Hvordan foregår valpeshow? Er valpeshow på u.off akkurat som en vanlig valpeshow på ordinær utstilling? Siter
xxx12345 Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 http://web2.nkk.no/no/kjopehundno/aktiviteter/utstilling/Utstilling.b7C_wlnG2t.ips Valpeshow er alltid uoffisielle. Uoffisiell betyr at resultatene ikke registreres noe sted, og at man ikke oppnår stambokberettigede titler. Hva det koster varierer, det er opp til arrangør å bestemme prisen. Siter
Aea Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Får man resultatene registrert i Dogweb ved valpeshow? Siter
xxx12345 Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Nei, uoffisiell betyr som sagt at resultatene ikke registreres noe sted. Siter
Aea Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Kommer man gratis inn da ved inngangen om man stiller valp på valpeshow? Siter
Aea Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2015 Kan man ta med hunder inn hvis man ikke stiller ut? Er jo både katter, kaniner, hest, fugler osv. Der? Siter
SFX Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Det var en usannsynlig lite informativ hjemmeside, om en ønsker å finne program eller noe som skal lokke en til å komme. Jeg finner ikke info om matchshow eller valpeshow heller - hvor finner du det? Og hvor er det du forsøker å melde på, siden du får opp pris? Siter
Aea Skrevet 10. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2015 Det kommer opp på NKK.no og påmelding til utstilling. Også trykker man på u.off der og da kommer Oslo Petshow opp. 14-15 november. Enig at det var veldig lite info på hjemmesiden der. Siter
SFX Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Det kommer opp på NKK.no og påmelding til utstilling. Også trykker man på u.off der og da kommer Oslo Petshow opp. 14-15 november. Enig at det var veldig lite info på hjemmesiden der. Huh, det er NKK som arrangerer valpeshowet, jo. Da kan du i hvert fall forvente at det foregår som ethvert valpeshow, med kritikk, normal bedømmelse, også videre. Men jeg er nysgjerrig på hvem som dømmer, jeg har valp som kan stilles Siter
mushi Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Nkk har lagt ut info om det på Facebook nå. 1 Siter
Gjest Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Noen som vet hvilke raseklubber som skal ha stands der? Kanskje litt tidlig å spørre om enda. Siter
maysofie Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Er det offisiell utstilling, for den står på terminlista til NKK? Siter
TullBull Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Er det offisiell utstilling, for den står på terminlista til NKK?Valpeshow og matchshow er vel alltid uoffisielt såvidt jeg vet Siter
maysofie Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Valpeshow og matchshow er vel alltid uoffisielt såvidt jeg vet Ja, det er jo greit. Lurte bare på om de hadde offisiell utstilling i tillegg Siter
Kristina Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Odin er påmeldt begge dager. Blir spennende Siter
TullBull Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Ja, det er jo greit. Lurte bare på om de hadde offisiell utstilling i tillegg Ah, det du mente Nei, det er vel bare valpeshow og matchshow. 1 Siter
Kristiin Skrevet 9. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2015 Mener de skrev på facebook at det var 250,- for å stille Siter
Recommended Posts