Gå til innhold
Hundesonen.no

ferskis her jeg!!


MarieR

Recommended Posts

hei sann! bynner og bli lei av canis så da melder jeg meg inn her vettu! har en tendens til og bli plagsomt hektet på slike forum, så selv om dere ønsker meg velkommen nå , kan jeg vedde på at noen av dere forbanner min eksistens om noen måneder!! :) nokk om meg, valpen min Ask ja...viss jeg er gal så er han helt koko! Derfor mener alle de som skjenner oss at vi passer mega-bra sammen! Ask er en av ikke-veldig-mange norske buhunder.Det lille krapylet bryr seg kun om meg viss det ikke er noe annent intresant i nerheten, altså, han er en ganske normal valp...håper jeg. men jeg elsker han uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Marie! :D

Velkommen hit da. Og, ta det med ro - Ask er heeelt normal.. :D

Skal hilse fra Tinka som gleder seg til mandagen. Dere kommer vel?

seffølgeli kommer vi!! det enste ask har fått av sosial trening i påsken er treffet, der tinka dyttet han utfor en liten klippe, men han kom opp igjenn like blid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seffølgeli kommer vi!! det enste ask har fått av sosial trening i påsken er treffet, der tinka dyttet han utfor en liten klippe, men han kom opp igjenn like blid!

Hehe, gjorde hun? Jaja, det måtte jo skje en eller annen gang på den stien der.. :roll:

Her er bilder av Ask for deg som spurte: :D

asktinkatretten.JPG

asktinkasju.JPG

Skal ta nye bilder i morgen, nå som det endelig er lyst litt lengre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...