Guest Jonna Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 08.00-09.00 Spiser frokost, surfer på nett og lufter bikkjer før avreise 09:00-10:00 kjører jeg og Talli for å trimme hest 10:00-14:00 ute å trener hest. 15,5 km på 1 time og 45 minutter. 8,7 km timen i snitt og høyeste fart 38,5 km/t. Kan si at Talli fikk trimmet seg godt, og hestene ble gode og svette. Også ville hun leke med gårds-BC-Sjefen, den skjønte ikke noe 15:00-16:00 Hjemme igjen og redigerer en ukes bilder av valpene 16:00-17:00 Lager mat og spiser 18:00 ute med alle hundene. De to andre har jo bare sett hagen og innsiden av huset. 19:00 Arya har kommet inn igjen og telt over alle barna sine 20:00 jeg tenker har "helg" i dag siden jeg jobber hele kommende helg Og slik kommer jeg til å sitte og se Vampire Diaries resten av kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Svette hester bilde falt bort. Stakkars Ronja blir helt borte bak rullepølsen som fikk galoppert masse i dag. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Ser ut som en herlig dag. Savner hester, kanskje jeg må se om tiden etterhvert strekker til en ridetur i ny og ne. Søte valper og godt med "helg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Herlig! Drømmen er jo hest og hund på tur sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 En herlig dag å se bilder fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Så ut som en digg dag Har du alltid ridd, eller er det noe du har plukket opp i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Så ut som en digg dag Har du alltid ridd, eller er det noe du har plukket opp i det siste? Jeg red mye fra jeg var 13 til jeg var 19 (Ikke rideskole hester, men travere for det meste så både kjørte og red). Så hadde jeg en pause og red endel i perioden 2007-2008. Så vært uten hest igjen da fram til nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Jeg red mye fra jeg var 13 til jeg var 19 (Ikke rideskole hester, men travere for det meste så både kjørte og red). Så hadde jeg en pause og red endel i perioden 2007-2008. Så vært uten hest igjen da fram til nå Så koselig! Håper å plukke det opp igjen en gang i fremtiden selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Din dag har ihvertfall vært adskillig bedre enn min! Så deilig og moro da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Misunnelig på ostepopen og hestene. Men det ene av de to tingene får jeg jo faktisk gjort noe med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Sikker ikke hva du ville ha respons på, men ser jeg feil eller har du den polarvesten fra hurtta? Hvis ja; Funker den bra? Er den veldig elastisk? Hvilken størrelse har du og hvordan sitter den evnt på en whippetkropp mot kelpiekroppen? Og tilbake til hva du sikker vil ha respons på, så ser det ut som du har hatt en herlig dag. Misunner deg litt som har vært på hestetur.. Savner det selv. Og jeg ble faktisk spaghettisulten av å se bilder av maten din, bare så du vet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Sikker ikke hva du ville ha respons på, men ser jeg feil eller har du den polarvesten fra hurtta? Hvis ja; Funker den bra? Er den veldig elastisk? Hvilken størrelse har du og hvordan sitter den evnt på en whippetkropp mot kelpiekroppen? Og tilbake til hva du sikker vil ha respons på, så ser det ut som du har hatt en herlig dag. Misunner deg litt som har vært på hestetur.. Savner det selv. Og jeg ble faktisk spaghettisulten av å se bilder av maten din, bare så du vet det Ja det er polarvesten. Den er elastisk ellers hadde aldri Talli fått den på seg. Den sitter som ett pølsskinn, men det er meningen til mitt bruk også. En hund som flyr løs slik som hun gjerne gjør skal ikke ha "løse deler" hengende å slenge. Den har ikke laget gnag eller ser ut til å være noe ubehag ved å ha den så stram. Den er såpass stram på henne at glidlåsen gjerne sklir litt opp bak og bare knappen holder den på plass der. Talli har ett litt "mynde" preget utseende Så det kan være den sitter godt på mynden også, men helt ærlig så aner jeg ikke (Den blir varm på sommeren, men Talli jumper i vann på veien og kjøler seg ned. Heller varm hund enn påkjørt hund. Liten brun hund er ikke det som syns mest langs veien, ikke med to store brune hester som ikke liker stå stille som blikkfang.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 For en fin dag, litt misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Herlig dag Og takk for middaginspirasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Å så koselig dag, savner skikkelig å ri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Ja det er polarvesten. Den er elastisk ellers hadde aldri Talli fått den på seg. Den sitter som ett pølsskinn, men det er meningen til mitt bruk også. En hund som flyr løs slik som hun gjerne gjør skal ikke ha "løse deler" hengende å slenge. Den har ikke laget gnag eller ser ut til å være noe ubehag ved å ha den så stram. Den er såpass stram på henne at glidlåsen gjerne sklir litt opp bak og bare knappen holder den på plass der. Talli har ett litt "mynde" preget utseende Så det kan være den sitter godt på mynden også, men helt ærlig så aner jeg ikke (Den blir varm på sommeren, men Talli jumper i vann på veien og kjøler seg ned. Heller varm hund enn påkjørt hund. Liten brun hund er ikke det som syns mest langs veien, ikke med to store brune hester som ikke liker stå stille som blikkfang.) Ahh takk! Kanskje jeg skal vurdere den litt nærmere Tror jeg må se etter forhandlere her som har de inne. Heller litt varm hund en påkjørt hund ja! Tenkte å "kombinere" synlighetstrøye og refleks i ett med en slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts