Kristina Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Odin er en strihåret vorsteh på 10 uker. Foreløpig holder vi på å bli kjent men vi er veldig fornøyde hittil. Han tar alle miljøer og utfordringer på strak labb og er bare helt herlig type. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Herlig det er noe helt spesielt med de s/h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Gratulere med søtingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Ååååååååh!Elsker elsker elsker Vorsthere! Blir dypt skuffet om poden ikke begynner å jakte når han blir gammel nok , slik at jeg kan kjøpe Vorsther "til han". Herlige hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Utrolig fin! Gleder meg til å følge med. Vi får prøve å møtes snart . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Nydelig... Onkelen min drev oppdrett av strihåret vorsteh for mange år siden, og høydepunktet på sommeren var når valpene var store nok til at jeg kunne leke med dem. Herlig rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Så nydelig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Nydelig valp ,flott rase . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts