simira Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Skrevet 16. Desember 2015 Skal få somla fram bilder fra besøk jeg også, er bare treig.. men hun er like herlig i virkeligheten altså! 1 Siter
Argyr Skrevet 21. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2015 Katla var åtte måneder gammel i går, og ble målt og veid til ca 60 cm høy og 35,5 kg tung. Jeg har ingen nye bilder, så dere får få en reprise som har falt ut fra førsteposten. 5 Siter
Toril Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Skrevet 21. Desember 2015 ¨Gutta gleder seg til Jul 1 Siter
Argyr Skrevet 22. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 22 timer siden, Toril skrev: ¨Gutta gleder seg til Jul Jentene også! Så får vi bare håpe Katla er flink og fortsetter å drøye løpetid til over nyttår! 1 Siter
TonjeM Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Herlige Katla! Men fortell litt om Kita - er hun et fast familiemedlem må vi høre litt om henne også! 1 Siter
Argyr Skrevet 22. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Hun har flyttet inn, ja. Hun er som sagt en blandingstispe på litt over året. Blanding av border collie, rottweiler og spansk mastiff (den siste tviler jeg veldig på, mulig det er noe annet spansk som har forvirret noen, men hva vet jeg). I overkant av 20 kg og litt over 50 høy. Kvikk, men ikke "gal" (unnskyld til BC-elskere, men dere skjønner sikkert hva jeg mener), veldig søt og forsiktig, men glad i folk og dyr. Hun destruerer gjerne leker om hun får beholde dem, så det er slutt på å la alt ligge fremme. Hun ødelegger ikke noe annet, så jeg overlever nok det. Hun herper i hvert fall ikke tennisballer, som en viss schäfer gjorde på 30 sekunder. Hun har en veldig god egenskap som jeg håper skal påvirke Katla, nemlig å være selvstendig og rolig alene. Jeg har jo nevnt at Katla mistrives med å være alene, dessverre eskalerte det til ordentlig angst og hun forsøkte å spise/klore seg gjennom en dør. Det er en av grunnene til at jeg bestemte meg for å anskaffe en hund til, men vi måtte selvsagt begynne treningen på nytt uansett, det er ingen quick fix. Jentene stortrives sammen, etter at Katla fikk beskjed om at "ja, hun skal bo her!". De første dagene var hun ikke helt overbevist om at den der trengte å komme opp i sofaen, få mat, få kos og være med i senga (selv om den var aldri så morsom å leke med). Ikke de helt store protestene, og hun var enkel å snakke til. 12 Siter
Mirai Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Så fin hun er, håper du får ordnet flere nye bilder snart! Når jeg ser bilder av henne alene så er det vanskelig å bedømme størrelsen, jeg tror nok jeg hadde gjettet at hun er mindre. Blir sikkert forvirret av entlebucheren jeg kjente i England! 1 Siter
Argyr Skrevet 29. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 På 27.12.2015, 12.42.15, Mirai skrev: Så fin hun er, håper du får ordnet flere nye bilder snart! Når jeg ser bilder av henne alene så er det vanskelig å bedømme størrelsen, jeg tror nok jeg hadde gjettet at hun er mindre. Blir sikkert forvirret av entlebucheren jeg kjente i England! Bilder kommer (når de kommer ), kanskje @Toril vil legge ut de hun tok i går? Entliser er ganske mye mindre. :) Siter
Argyr Skrevet 30. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Nå er jeg hjemme ved PCen og kan legge ut bilder Toril har tatt mens vi var der i romjula. Kita og Bonus Det ble litt større avstand mellom enn jeg hadde tenkt, men jeg de satt ihvertfall på rekke! Katla er muligens littegrann begeistra for at schäfer Ace kommer Ace er begeistra for Kita Og omvendt 6 Siter
mokken Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Gratulerer med nykomlingen! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 31. Desember 2015 Rapporter Skrevet 31. Desember 2015 Gratulerer med den nye Siter
Toril Skrevet 31. Desember 2015 Rapporter Skrevet 31. Desember 2015 Fine jentene,og gutta så klart. 1 Siter
Argyr Skrevet 21. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2016 I går fylte Katla ni måneder, og da er det på tide med måling, veiing og bilder! Hun er ca 62 høy, ca 37 kg og mye finere enn på mine møkkabilder. Kita ble også veid og havnet på 22 kg, hun har gått opp halvannen kg siden hun kom og nå synes jeg hun er i fint hold. Greit om fingrene ikke bare forsvinner inn mellom ribbeina, synes jeg. Bilder fra tur i -21 i dag. Hauger og lass av dem! Middels tam valpeslamp Skogen vår er fin, den! Dum & dummere Må ha med dette også, jeg liker utsikten. *dele opp* 5 Siter
Argyr Skrevet 21. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2016 Katla fant pinne! Kita vil også ha pinne! Den.. Den TOK pinnen! Pinneeeeeeeen! Jeg tror det står noen bak Katla. En kjapp posering på tunet før vi gikk inn 10 Siter
Argyr Skrevet 21. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2016 Katla fylte 10 måneder i går, og veier sånn passelig mye og er sånn passelig høy. Har ikke målt og klarer ikke veie alene. Ingen bilder heller, men en mobilsnutt fra dagens tur kan dere få. Dita (som har fått nytt navn, ble for mange k-er) i led, AH-en Akira hakk i hæl og en sliten Katla helt til sist. 1 Siter
Argyr Skrevet 27. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2016 Nå er alle bilder tilbake i tråden igjen! Tusen takk til moderator @mushi! Siter
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Skrevet 27. Februar 2016 Så nydelig farge på henne 1 Siter
Argyr Skrevet 5. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 Vært i skogen i tre timer i dag og kost oss! 2 Siter
simira Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 Jeg er grisemisunnelig på den skogen din! Siter
Argyr Skrevet 5. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 4 timer siden, simira skrev: Jeg er grisemisunnelig på den skogen din! Den er ganske fin! Og enda finere er det at det er alpinsenter og oppkjørte løyper på andre siden av elva, så skogen min tyter ikke over av skigåere! 1 Siter
Argyr Skrevet 30. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2016 Stien vår har drukna... 1 Siter
Argyr Skrevet 20. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2016 Katla er ett år i dag! 14 Siter
Recommended Posts