Evelina Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Har en valp på 3 måneder som veier 5 kilo. Hvor stor blir hun som voksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Hva står i rasestandarden? evt i standardene til hundene hun er blanding av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Det kan man ikke forutsi i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Hvilken rase er det? Eller hva er det blanding av? Kan være veldig vanskelig å spå ferdig størrelse. Særlig om det er blanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Spørsmålet ditt er omtrent like lett å svare på som: "jeg har en tre mnd gammel baby som veier 5 kg, hvor mye veier hun som voksen?" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Det jeg tror jeg kan si med sikkerhet er at hun ikke kommer til å bli en stor hund som bikker 30kg Min er nesten 6kg og 3mnd, tror hun blir rundt 14-16 kg som voksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 1. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Hvor høy blir hunden når den er 30 i mankehøyde nå.? 3,5 måneder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Siden du ikke oppgir rase/r så blir hunden din et sted mellom lite individ av den minste rasen og stort individ i den største rasen. MAnge valper som har vært store ble små og omvenst. Se på foreldre besteforeldre og søsken til dem da får du et ca begrep på hvor stor den kan bli Du kan jo sammenligne et barn som nyfødt som ligger inder på vekt og lengde hvor stort blir det som voksen.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts