presa baby boy Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Jeg lurer på om noen har en sånn sirca str på en han hund nakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
presa baby boy Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Det er en dogo canario tenkte bare jeg skulle kjøpe inn litt for di vekser fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Er jo stor forskjell på dem men min voksne hannhund bruker 70cm i halsbånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
presa baby boy Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Ok takk ja min er bare bitte liten 9 uker tenkte bare jeg skulle kjøpe inn litt er sånn 50%salg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Kjøp regulerbart. Så er sannsynligheten større for at det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 65-70 cm er nok det vanligste ? spørs jo akkurat hvor stor han blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts