Snøfrost Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Hvordan er det med gjengen? De begynner å nærme seg levering, eller? Har du bestemt deg for hvem du skal beholde? Stakker valpene mine har blitt litt dårlig tid og ikke fått oppdatert tråden sin. De er 9 uker gamle nå. 3 har reist til sine nye hjem. Siste har en interessent som skal hilse på i morgen, og blir det ikke klaff der så har jeg flere på liste. Jeg har også fått valgt hvem som ble min. Men valget var ikke enkelt, og det endelige valget ble tatt da vi var på vei inn til veterinæren for chipping og vaksine Valget falt på Beringia (flekken) fordi hun er litt tøffere, hun har noe bedre ører, øyne og hodeform (noe som i hovedsak er en smaksak) og hun er litt kortere i kroppen. Det siste er ikke utelukkende positivt, men siden hennes mor og to halvsøstre er litt lange så tenkte jeg å beholde den korteste denne gangen Valpene 7 uker gamle: 10 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 De er SÅ flotte! Beringia er nydelig, som alle de andre. Siter
Guest 2ne Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Herremåne, så pene valper Om jeg en dag finner ut at jeg skal bli en Monsen light, da kommer jeg og kjøper valp hos deg, Snøfrost Siter
rosinbolle Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Flotte valper! Umulig å velge en favoritt når de er så fine alle sammen Siter
Recommended Posts