Akeila Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Jeg er en jente på 26 år som for snart 8 mnd siden flyttet til øya Stord fra Sarpsborg, så nå bor jeg sammen med samboeren bare noen meter fra svigers, frem til vi skal kjøpe oss et eget sted å bo. Jeg jobber som sykepleier i kommunen og elsker jobben min. Siden jeg har flyttet fra både venner og familie, og samboer jobber en del motsatt av meg har jeg utrolig mye fritid... Vi bestemte oss etter en del prat å skaffe oss en valp så jeg ikke skulle være så mye alene og bli litt mer sosial utenfor jobb. Vi fant ut at vi begge var svakt for Siberian husky og har alltid ønsket oss en. Jeg har veldig liten erfaring med hunder, men er glad i en utfordring og lever etter mottoet "du klarer det du vil" så derfor vet jeg at det ikke blir feil rase for oss. I midten av april kjørte vi nesten 10 timer hver vei over fjellet og hentet lille Akeila som i dag har blitt 3 mnd. allerede. Vi har ingen planer om at hun skal bli en typisk trekkhund, men en god turkamerat. Når hun blir eldre har jeg lyst til å forsøke på om agility er noe for henne 4 Siter
Mardina Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Velkommen Vi er veldig glad i bilder, og polarhunder er jo så vakre Siter
Meg Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Moro med flere polarhundfolk! Og enig med personen over- ja til bilder ! Siter
Heidihj Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Velkommen og gratulerer med valp Flott rase dere har valgt! Siter
Malamuten Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Velkommen Flott rase ja, og så stor utfordring blir det sikkert ikke, polarhunder er stort sett ganske enkle sjeler, får de tur og fysisk trim så er de stort sett fornøyd. De fleste har også en veldig fin "av-knapp" og tar rolige dager innimellom uten noe problem og er veldig kjekke å ha i hus. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Velkommen hit fra meg og mine (foreløpig) 7 Siberians Siter
Akeila Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Så hyggelig å høre fra dere Morro å ha flere å dele erfaringer og få tips fra fremover! Siter
rosinbolle Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Hei og velkommen! Du må legge ut bilder av vidunderet! Siter
tonjek Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Velkommen Vi bor i Fredrikstad, så er ikke så langt unna.Sent from my iPad using Tapatalk Siter
Akeila Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Velkommen � Vi bor i Fredrikstad, så er ikke så langt unna. Sent from my iPad using Tapatalk Nja, jeg vil nå si at Stord er et godt stykke unna Fredrikstad hehe, ca. 9 timer Jeg er oppvokst i Sarpsborg, men flyttet til Stord for 8 mnd. siden Siter
tonjek Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Nja, jeg vil nå si at Stord er et godt stykke unna Fredrikstad hehe, ca. 9 timer Jeg er oppvokst i Sarpsborg, men flyttet til Stord for 8 mnd. siden Beklager, hodet mitt leste at du hadde flyttet fra Stord til Sarpsborg. Siter
Akeila Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Hei og velkommen! Du må legge ut bilder av vidunderet! 4 Siter
Recommended Posts