Čeahppi Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2015 Men nå ønsker TS seg en lettlært hund som er fin å ha i en kennel på en skole, ikke en problemhund av lite trenbar rase som hun kan gjøre gull ut av gråstein av. Forøvrig selges/omplasseres det stadig vekk rasehunder av godt opphav, enten fordi de ikke passer til det de er tiltenkt eller fordi eier har forandringer i livssituasjonen osv. Og hvis du hadde lest første post, så ser du at TS kanskje vil trene SL, og for å starte SL (og alt annet innenfor RIK-programmet) trenger man en renraset hund med stamtavle. Lykke til med å finne en egnet hund. Hvorfor må man ha renraset hund for å konkurrere i RIK? Diskriminering! Edit: jeg startet en egen tråd om det i debattkjelleren. Lykke til med å finne en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2015 Kjenner ikke hunden, men det burde jo kunne være et fint utgangspunkt? http://tequillaogjeg.blogspot.no/2015/05/willacarras-enzo-en-helsjarmerende.html?spref=fb Edit: litt kjapp der, den lå vist her allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 http://hundesonen.no/forum/topic/78474-schaefer-hannhund-selges/#entry1903130 Kan dette være noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 18. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Takk for tips! Jeg føler kanskje at en schäferhann kan bli litt i største laget, ihvertfall i agility... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Belgeren som ligger lenger ned på siden her da? Håper du finner drømmehunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 18. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Belgeren som ligger lenger ned på siden her da? Håper du finner drømmehunden! Takk Har sett litt på den sånn av og på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Belgeren som ligger lenger ned på siden her da? Håper du finner drømmehunden! Nå har ikke jeg sett Bilbo siden han var pitteliten, men jeg kan virkelig gå god for den bikkja. Skikkelig godgutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Jeg tror den belgeren har fått nytt hjem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Beklager, det har jeg ikke fått med meg! Bra for han da Håper du finner drømmehunden TS! Skal skrive her hvis jeg ser noen som kanskje kunne passet :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Hva med noen av disse? 3årig Terv Kongepuddel Border Collie hanne DSG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Hva med noen av disse? 3årig Terv Kongepuddel Border Collie hanne DSG Takk, skal ses på DSG er litt for lite synes jeg, i tillegg til at den var litt i eldste laget... Litt for mye pelsstell på puddel. BC ønsker de at skal få løpe mye fritt, terven skal jeg se litt mer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Pluss at om dsg-en ikke trives i bur og ikke går overens med andre hunder så vil den nok ikke trives på kennel... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Det tenkte jeg ikke på. Synes terven så veldig fin ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=59488360&searchclickthrough=trueDen er i hvertfall mye i posetiv retning. Men sjekke om den er vandt til å være inne i hvertfall og mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Blir malle og schafer litt stort igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Blir malle og schafer litt stort igjen? Schæferhannhund ble i største laget hvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Keo er på billigsalg i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Goldenhann på 9mnd BC 10mnd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Har det blitt tipset om denne catteldogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Har det blitt tipset om denne catteldogen? To ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Er valp til vurdering? Vet av collievalper på 5 uker uker der noen fortsatt er ledige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Skal vi prøve å svare fra mobil Takk for tips @lijenta , skal se mer senere @Lunatic: tisper er ok, hanner blir stort. Utstillingsgolden er ikke aktuelt, bcen tror jeg har fått nytt hjem om jeg ikke husker feil? @Kristiin: så ung valp er ikke med i tankene, vil ikke sette så ung hund på kennel Men igjen, takk for tips alle sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts