Gå til innhold
Hundesonen.no

Eplesnegler selges


Recommended Posts

Har fått overflod av Eplesnegler i akvariet mitt :-) Det er varierende farger, noen hvite, gule, blå, grønne, rosalilla og noen med striper. Det vil derfor bli plukket en tilfeldig fargemix til den som vil ha.

De befinner seg i Molde :-) Jeg kan sende, men da må kjøper betale frakt samt noen må forklare meg hvordan jeg pakker dem. Jeg vil da helst sende mandag og tirsdag for å unngå at de blir gående i posten for lenge pga helg.

Vet ikke hva frakten blir, kommer vell an på hvordan de pakkes :-)

5kr per stk så lenge det er nok igjen :-) jeg har en del å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller avispapir �

Må nesten kunne skrive på pakken :-) navn o.l

Skal se om jeg får forsket på pris for sending i mårra. :-) Starter å sende ut snegler neste mandag :-D

Kan dere som vil ha snegler og sandsnegler sende meg en PM med antall på Eplesnegler og andresse :-) Så sender jeg i retur kontonummer og beløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten kunne skrive på pakken :-) navn o.l

Skal se om jeg får forsket på pris for sending i mårra. :-) Starter å sende ut snegler neste mandag :-D

Kan dere som vil ha snegler og sandsnegler sende meg en PM med antall på Eplesnegler og andresse :-) Så sender jeg i retur kontonummer og beløp.

Neste mandag er en helligdag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...