Guest Jonna Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Hvordan holder du styr på hvem som er hvem? Merker de forsjellige steder på ryggen, slik som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 En uke i dag Og i dag har jeg "offisielt" en tispe ledig. Jeg får vel lage en annonse til helgen eller noe Arya fikser fortsatt alt selv, og jeg er rett og slett overflødig... *ler* Bilde av tan jentene fra i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 *Prøver å ikke gå inn i tråden for å pine seg selv men det er jo umulig* Så utrolig nydelige de er Så mørke og fine! Mørke bamsemumser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 En uke allerede, som tiden flyr enda det ikke skjer stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 *suttepåsmukkenicon* Livet er teit. Send den hit med jetpack! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 *ble varm om hjertet simpelthen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 *ble varm om hjertet simpelthen* Det er det ei annen ei som ble også skal jeg si deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Åååh jeg hååpet det var deg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Åååh jeg hååpet det var deg ja. Så hyggelig at du håpet på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Jeg visste det jeg visste det jeg visste det! Sååå glad for at det løste seg og du får en DangerRat i hus . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Så søte marsvin. Liker godt de tan-fargede jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Jeg visste det jeg visste det jeg visste det! Sååå glad for at det løste seg og du får en DangerRat i hus . Takk! Det blir så bra alså! Endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 7 forbanna valper i dag Ormekur, nytt underlag og halsbånd + de begynner se/høre og det er litt rar. Så det var mye støy og hurtig bilder i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Nå begynner de å bli fine nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Den nederste :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Den nederste :heart: +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Å herregud såååå fiiiiiiiineeeeeee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Gurimalla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Man får bare lyst til å kosemose de flate rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Noe så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Utrolig morsomt at tanfargen er så tydelig alt nå, jeg trur aldri jeg har sett det på en AK før, bare på WK. Er det sånt som vil holde seg når de er voksne, eller fades det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Man får bare lyst til å kosemose de flate rett og slett Man får det! Bevares, dette blir slitsomt altså, de blir jo bare finere og finere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Så utrolig nydelig de er en gang i framtiden, om det passer seg.. DA vil jeg ha en kelpis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts