Lions Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Heisann. Skal gå til anskaffelse av hund til sommeren. Har vært på biblioteket og lånt forskjellige bøker om hund, og ønsker derfor å kjøpe de jeg likte best. Bøker jeg er på utkikk etter: 100% Positiv hverdagslydighet Valpesosialisering Klikkertrening for hund Er også på utkikk etter bøker som gir en god innføring i forskjellige hundesporter, litt mer detaljert enn man finner på nettet. Mest intressant er Agility og Rally-lydighet. Skriv gjerne om dere har andre bøker å anbefale. Har lest alle jeg nevner ovenfor, og mange flere. Men disse var jeg mest fornøyd med :-) På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljesen Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Har du sett på Maria Brandel boken - Från valp till stjãrna? Den er kanskje mest rettet mot LP, men viser hvordan du trener grunnferdigheter som du får bruk for i de fleste hundesporter. Du får kjøpt den på hennes egen nettside og på kreativhund.no bl.a. Edit: jeg vil og anbefale boken: Bra relation : om samspelet mellan människa och hund med TSB-modellen av Kenth Svartberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 "Agility 1-2-3" av Siri H. Segalstad like jeg godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 "Agility right from the start" er veldig fin http://www.adlibris.com/no/bok/agility-right-from-the-start-9781890948412 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Kan også anbefale Agility 1-2-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Jeg vet faktisk ikke om noen bøker om rallylydighet. Men de fleste av øvelsene vil du jo få gjennom lp og ag, og selve skiltene står godt beskrevet i regelverket. Ellers synes jeg Susan Garrett sin Sahping Success er en veldig bra agilitybok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 "Valpen flytter hjemmefra" synes jeg er en veldig fin bok å lese gjennom før man henter valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts