Lunatic Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 Akkurat nå, JulieJ skrev: Ja, jeg gleder meg kjempemye til å gå kurset. Uff, det går mye penger til hund om dagen ? Ja, gjerne! skal vi si kl 19? Hund er jo det beste å bruke penger på 19 er superdupert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 Spennende med valp! ooog, jeg ble nysgjerrig.. Hvor i Hakadal var dere på telttur (for leenge siden)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 14. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 1 time siden, Monikawt skrev: Spennende med valp! ooog, jeg ble nysgjerrig.. Hvor i Hakadal var dere på telttur (for leenge siden)? Vi er mye i hakadal, samboeren min er oppvokst der nyleiligheten vår er i Åneby. Den teltturen var ved Nordvann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 15. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2016 9 timer siden, JulieJ skrev: Vi er mye i hakadal, samboeren min er oppvokst der nyleiligheten vår er i Åneby. Den teltturen var ved Nordvann Åå, sånn å forstå så veldig fint ut der! Er det fine dagsturer i området der? Edit: gjerne der det ikke er så mye folk og hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 15. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2016 12 timer siden, Monikawt skrev: Åå, sånn å forstå så veldig fint ut der! Er det fine dagsturer i området der? Edit: gjerne der det ikke er så mye folk og hunder Ja, helt fantastisk- og vi møter svært sjeldent noen! Elnes, og oppover til Elvann er kjempefint. Masse stiforgreminger og uendelige muligheter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2016 På 15. juni 2016 at 11:40 PM, JulieJ skrev: Ja, helt fantastisk- og vi møter svært sjeldent noen! Elnes, og oppover til Elvann er kjempefint. Masse stiforgreminger og uendelige muligheter Takk, da har jeg en del å utforske når jeg får tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 5. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Velkommen til oss lille Midas <3 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Åh, så søt!! ❤❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Nydelig Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Gratulerer med herlig sjarmør 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Så søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 5. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 1 time siden, rosinbolle skrev: Åh, så søt!! ❤❤ 50 minutter siden, Malamuten skrev: Nydelig Gratulerer! 40 minutter siden, LØJ skrev: Gratulerer med herlig sjarmør 31 minutter siden, Nathalie98 skrev: Så søt! Tusen takk <3 han er helt perfekt og alt vi ønsket oss 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Åh, jeg gleder meg bare såå mye til å møte han! Virker jo helt nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Åå, så skjønn! gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 5. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2016 Nydelig, gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 Gratulerer! Veldig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 For en søt og laidback fyr! Lå og så på/sov hele LP-treningen uten noe problem. Fikk hilse på både Nyx og en svær rottishann - var bare ivrig og nysgjerrig han Forelsket 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 så søøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Til å spise opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 7. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2016 Nommin så nusselig bebis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 20. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2016 Her kommer en liten oppdatering Midas har vært hos oss i 2,5 uker, og så langt har han bevist å være alt vi ønsket og håpte på <3 Hundene kommer godt overens, og Shamsi (som er en særdeles forsiktig terv) har vokst i storesøsterrollen, og passer godt på minsten Vi har begynt å jobbe med noen få ting, derav kontakt, innkalling, sitt, bli og bakpartskontroll, og han tar alt på strak arm. Nå gleder jeg meg skikkelig til å begynne på kurs med han Vi har begynt hjemmealene treningen, og i dag gikk jeg fra hundene i 20min, uten et pip. Når jeg kom inn igjen hadde begge lagt seg ned med hver sin leke, så dette lover godt. Ellers er det mye lyd i han . Uansett om han er veldig glad eller veldig frustrert så vil han gjerne snakke om det. Men, han skrur av nesten umiddelbart når han ikke får noe respons, så jeg tror ikke det er så mye at det blir et problem. Han var 5, 8 kg når vi hentet han- i dag var han 7,7 kg. Jeg syns han har strukket seg mye. Nå gleder vi oss til å flytte inn i nytt hus neste søndag, slik at de får mer boltringsplass. Mye å glede seg til !! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 20. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2016 Lykkelyder Mi får ha de i hilsesituasjon, ikke ellers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 26. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2016 Mine fine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 12. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2016 Minsten vokser kjempefort og har blitt hele 4 måneder. Samtidig føles det som han alltid har bodd hos oss, det må da ha vært fryktelig stille uten? Vi er i gang med "Fra valp til stjerne"-kurs hos CATCH, et kjempebra kurs. Midas lærer fort, er lett å motivere og viser mange gode kvaliteter. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 6. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2016 Minstemann er ikke så liten lenger 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts