Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Starten i Iditarod 2015 går fra Fairbanks på mandag(flyttet fra Anchorage pga. forholdene). Det er tre nordmenn med. Løpet kan følges på arrangørens hjemmesider og via oppdateringer på sjekkpunktet.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Heia Joar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Heia Yvonne og teamet med renrasede siberian husky NKK-registererte, de fleste av dem (noen fra alaska også) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Heia Thomas Wærner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Og jeg sitter og leser: My lead dog was a lesbian av O'donoghue. Jeg ler så tårene triller, herlig historie om en sann Iditarod løp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Heia Joar! :-D Gikk på vgs med han, og ble godt kjent med de to første hundene han skaffet seg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Liquorice Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 http://www.vg.no/sport/iditarod-2005/nytt-norsk-storloep-i-iditarod/a/23416960/ Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts