pippin Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Hei! Jeg bare poster denne her jeg i tilfelle noen faktisk har en hund tilgjengelig for denne sketchen En hund som kan jokke på kommando!http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=56458641 Poster for en kompis som skal jobbe med dette. Og ja det er en seriøs annonse, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Spent på om noen faktisk har lært hunden sin til dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Spent på om noen faktisk har lært hunden sin til dette Det og markering (med løftet bein) er vist to av de mest etterspurte skuespillerhund triksene, har jeg hørt rykter om hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Det og markering (med løftet bein) er vist to av de mest etterspurte skuespillerhund triksene, har jeg hørt rykter om hvertfall Haha! Ja, ikke det som står øverst på min liste over triks hunden min bør lære seg men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Haha, nei er det de har problemer med å finne Alle hundene de har sjekket ut er for "veldresserte", med andre triks enn dette haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Haha, Kovu har enkeltdager, men kan kanskje ikke satse på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts