Mirai Skrevet 12. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 57 minutter siden, Poter skrev: Den lille saken der er uforskammet søt! Men campervan! Bilder? Høres koselig ut å kjøre rundt med en sånn en Ja, han er kjempesøt! Nå har Mirai tødd opp skikkelig med han, de hadde nettopp DEN villmannlekingen i sofaen her, han får hoppe henne rett i ansiktet og hun syns det er helt greit?! Det liker hun vanligvis ikke at noen gjør. Fikk klatre og tråkke på henne mens hun lå på siden også . Akte seg nettopp nærmere for å ligge nærmere meg og han, hehe. Det er koselig! Håper de blir gode venner når han blir eldre . Vi har en Toyota Hiace fra tidlig 90-tallet, hehe! Det er tre seter foran så Mirai sitter der med sele og har virkelig fått teken på å kjøre campervan. Ligger langflat og slapper skikkelig av, i motsetning til bur bak hvor hun alltid sitter og glor ut av vinduet, samme hvor mange timer vi kjører. Jeg holder på å sy nye trekk til putene der da (gruelig fæle fra 90-tallet), kan se den ene lange bak meg på bildet. Det blir bra! Skal også sy nye gardiner. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2017 Besøk av @mushi med Tellus og Luna idag . Varmt og fint vær, så hundene fikk kose seg i hagen mens vi satt og så på. Veldig deilig! Alle er greie med hverandre og ingen gråt. Tellus er kjempesøt og Mirai syns at han er veldig fin! Mirai har forresten fått løpetid igjen nå. Jeg skal prøve å sy tispetruse, hehe. Litt vanskelig å sitte i trappa! I helgen som var dro vi på hyttetur med @Teserere og hennes jenter! Det gikk fint med hundene sammen, ble ikke så mange lange turer men hvertfall en god en på 14km på lørdag og en liten en på søndag . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2017 Veldig hyggelig å komme på besøk! Må ligger alle rett ut her hjemme! Skikkelig fint i Rjukan. Misunnelig på turen deres! [emoji3]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2017 Akkurat nå, mushi skrev: Veldig hyggelig å komme på besøk! Må ligger alle rett ut her hjemme! Skikkelig fint i Rjukan. Misunnelig på turen deres! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Ligger ganske strak på sofaen her også . Hyggelig med besøk ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Når du prøver å ta selfie med hunden, og den ender opp med å se ut som en kenguru... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Savner flere bilder av Fant jeg.... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 9 timer siden, Mardina skrev: Savner flere bilder av Fant jeg.... Han er ikke noe spennende... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 Jooooda, han er jo så fin! Ja takk, til flere bilder av Fant!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 Prøvde å finne noen nye bilder av Fant, men har ikke tatt noe særlig bilder av han i år. Er sjelden vi går på tur sammen, og da blir det liksom ikke noe. Kan nyte noen bilder av Mirai istedet, da . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2017 https://www.instagram.com/p/BXaigFRBMMI/?taken-by=miraiwhippet Slapping . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. August 2017 Rapporter Share Skrevet 5. August 2017 Jeg heier også på flere Fant-bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. August 2017 Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 Så mange fine turer dere har hatt Jeg ønsker meg kløv til Tidi! Jeg tenker det hadde vært genialt når jeg skal på telttur, så kan hun bære litt av vekten hun også! Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts