Snoffe Skrevet 2. August 2015 Rapporter Share Skrevet 2. August 2015 Oj er hun så liten.. Casper på snart 5 mnd vil jeg tippe er over 10 kg nå. Hun er fin da, fin lita frøken <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 Hei! Vi blir samboere i morgen! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. August 2015 Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 For et fint par 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Idag hadde vi besøk av @Kristina og Odin! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Takk at vi fikk komme, det ble en fredelig fredagskveld for Odin sin del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Hei! Vi blir samboere i morgen! Fineste loppeteppet det!!! Skal han bo permanent med dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Fineste loppeteppet det!!! Skal han bo permanent med dere? Hihi! Nei, jeg må bo hos mamma frem til juni fordi samboeren min må leie seg hybel dette studieåret, jeg har ikke råd til å beholde leiligheten alene så den har vi leid ut . De var alene hjemme idag ca tre timer og det gikk fint. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Prøvde å ta noen bilder i kveld, men kanskje litt ambisiøst å prøve løpebilder i halvmørket . Ble noen andre bilder istedet! Nå er Mirai straks åtte måneder gammel. Fant fikk seg en helvask, jeg har noen flere nydelige bilder på mobilen, hvor han er klissvåt og ser litt hjelpesløs ut . Jo, hun har forresten fått kløv, gleder oss til vi kan bruke den ordentlig. Begynner å henge litt mer sammen i kroppen nå. Jeg beklager @Gråtass men han har ikke blitt nappet! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Så fine bilder! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Ååå så fine de er begge to!! Likte godt fargen til Fant, trodde alltid de var grå av en eller annen grunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fant har blitt nappet på hodet og ser nå faktisk ut som en ulvehund! Har ikke noe bilde av det enda, men. Ååå så vanskelige mynder.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fra tur i forrige uke, Fant, mamma og Mirai. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Småhunder med kløv er alltid så gøy å se Superkoslige bilder, som alltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fant har blitt nappet på hodet og ser nå faktisk ut som en ulvehund! Har ikke noe bilde av det enda, men. Ååå så vanskelige mynder.. Nå er du snart tilgitt, bare resten igjen da. Vurderte sterkt om jeg måtte reise opp til dere og ta med pimpesteinen min og nappefingre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Nå er du snart tilgitt, bare resten igjen da. Vurderte sterkt om jeg måtte reise opp til dere og ta med pimpesteinen min og nappefingre... kom gjerne! @Tekopp tusen takk . Prøver å legge ut litt variert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Størrelses forskjellen er helt vill Blir så facinert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Størrelses forskjellen er helt vill Blir så facinert! Hehe, ja! Det er godt at de heldigvis kan være løse sammen når de er alene hjemme . De leker ikke inne, Fant skjønner jo ikke det med leker og ligger som regel bare og sover. Mirai er mellom 9,5 og 10kg nå, jeg tipper Fant er 55 ca, lenge siden han har blitt veid. Han blir nok aldri en 70kgs stor ulvehund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 De er så fine sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Herlige de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Artig par, så morsomt med størrelsesforskjellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 For et herlig par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 De er så fine sammen! Herlige de er Artig par, så morsomt med størrelsesforskjellen For et herlig par Tusen takk for mange hyggelige kommentarer . Nå har jeg kjøpt meg nytt kamera, håper å få tatt masse bilder med det i høst av de to der . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Fikk prøvd kameraet litt i dag, leker videre i morgen. Må nok lese litt i bruksanvisingen, er jo ørten år siden jeg har hatt så nytt kamera.. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Ser veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Leker videre!Bildene er veldig mye skarpere på Flickr, her blir de litt komprimert. Vanskelig å treffe en så liten og rask hund, hjelpes. Mesteparten av bildene inneholdt kun en rumpe, eller manglet en fot osv. 2O6A5474 by Julie SS, on Flickr2O6A5412 by Julie SS, on Flickr2O6A5392 by Julie SS, on Flickr2O6A5366 by Julie SS, on Flickr2O6A5341 by Julie SS, on Flickr 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts