tmp Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Overhørte en samtale på en dyrebutikk på Majorstua i går: Mann: Har dere refleksvest til undulat? Butikkbetjent: Hva mener du? M: Sånn som man også bruker på hunder.. Bb: Nei.. Liten gutt (sønn?): Hvorfor skal vi ha det? M: I tilfelle han flyr ut når det er mørkt. Fikk litt hakeslipp ?? haha 18 Siter
Tuvane Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Han hadde i alle fall tenkt på undulatens sikkerhet da, litt søtt egentlig. 5 Siter
Urvana Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Enig med Tuvane, det virker som han vil det beste for undulaten! Hvis den stikker av er det jo lettere å finne undulaten + for et artig syn å se en flyvende refleks! (Ikke at det er smart å slippe løs en undulat..) 1 Siter
tmp Skrevet 27. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Absolutt veldig søtt ? men også litt komisk ? Siter
Annik Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Haha, jeg har også en! Det var to jenter i 10 årsalderen som studerte tyggegreiene for hund... Jente1; Se her da! *holder opp et griseøre* Jente2: ÆSJ! Du vet at det der er et ekte griseøre, sant?! *Holder i en oksemuskel selv* Jeg hadde SÅ lyst til å fortelle jente2 hva oksemuskler egentlig er 7 Siter
Annik Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Kom på enda en! Pleide å stå utstillingskar med storefisk helt ved inngangen av butikken, og den gangen var det oscar'er som var i utstillingakvariet. Ei dame trampet bort til kassa og spurte "Hvordan i all verden skal jeg vite hvilken av de som heter Oscar?!" 5 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 herlighet! Bra humor på den fyren (må jo bare regne med at han tullet... men igjen, min virkelighet har i dag blitt snudd på hodet (ref.kjoletråd), så kan jo hende han mente det. Undulater skal sikkert arve jorden, så viktig å passe på sikkerheten. 4 Siter
Recommended Posts