Ganzie Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Jeg holder sånn smått på å gå over fra nåværende hjemmeside og må dermed bytte blogg. Hvilken bloggplattform er sonisenes favoritt, og hvorfor? Trenger noe som er enkelt, gratis og ser bra ut Siter
Tekopp Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Wordpress. Brukervennlig, gratis, enkelt og masse valgmuligheter. Kan man be om mer? (finnes både som instalasjon på egen server, som wordpress.org og som wordpress.com som en del av deres plattform). Siter
Anette Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Wordpress - overlegent om du har mulighet, sett opp på eget webhotell/server for mest funksjonalitet. Med mindre man bare trenger selve blogg osv. Siter
Red Merle Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Til blogg har jeg vært mest fornøyd med wordpress. Siter
Guest Michellus Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Slenger meg på wordpress bølgen Siter
Ganzie Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Høres ut som wordpress er noe jeg bør teste ut Takk for svar Siter
Sirius Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Synes både Wordpress og blogspot er veldig brukarvennlig, men er meir plaga med spam på WordPress ! Siter
Tekopp Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Skrevet 18. Februar 2015 Synes både Wordpress og blogspot er veldig brukarvennlig, men er meir plaga med spam på WordPress ! Du må skaffe deg en anti-spam plugin, det tår hånd om det problemet. Jeg bruker Akismet pluginen, og er veldig fornøyd. 1 Siter
Sirius Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Du må skaffe deg en anti-spam plugin, det tår hånd om det problemet. Jeg bruker Akismet pluginen, og er veldig fornøyd. Men koster ikkje akismet pengar? Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Blogspot liker jeg godt. Her er min blogg så får du se hvordan det kan se ut. Det er mange designmuligheter: http://everden.blogspot.no/ Siter
Tekopp Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Men koster ikkje akismet pengar? Nei. Jeg har installert det og betaler ikke noe for tjenesten. På plugin sida står det at det er gratis for privatpersoner, men koster penger for firma. Siter
Recommended Posts