LinL Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Siden sonen vet alt- så spør jeg her! Jeg trenger store pappesker. De typiske flytteeskene er for små. Hvor får jeg kjøpt (på nett?) esker som er maks 120x60x60 cm, men ikke så mye mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Flyttebyrå har sikkert, men de er jo ikke på nettSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Til privat person eller bedrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Sjekk med Staples? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Til privatpersoner ja mange butikker har jo flytteesker, men de er liksom halve størrelsen. Vil ha det største som kan sendes med posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Til privatpersoner ja mange butikker har jo flytteesker, men de er liksom halve størrelsen. Vil ha det største som kan sendes med posten Bare vet om mange steder å kjøpe pappesker men man må være bedrift nemlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Siden sonen vet alt- så spør jeg her! Jeg trenger store pappesker. De typiske flytteeskene er for små. Hvor får jeg kjøpt (på nett?) esker som er maks 120x60x60 cm, men ikke så mye mindre? Bestill masse fra en nettbutikk som har ting du ønsker deg, men som du ikke føler du har råd til. Så får du en stor pappeske tilsendt som du kan bruke om igjen, og du har da en unnskyldning for å bestille masse du har lyst på (At alle de nye tingene dine gjør at du da har enda flere ting å flytte, trenger jo ikke nevnes) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Clas og Biltema har forholdsvis store pappesker, vi har drøssevis av dem du kunne fått, men feil side av landet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Ellers går det an å høre med f.eks møbelforretninger og elektroforretninger om de kan sette av noen litt større esker til deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Takk folkens. Jeg får se hvordan det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts