Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Ønsker du bli mer kjent med AK og ACD? Helgen 08.-10.05.2015 arrangerer Australske Gjeterhunder Norge treningssamling på Torpomoen for tredje gang. 20. februar åpner vi også påmelding for "ikke medlemmer", da gjelder førstemann til møllen prinsippet uavhengig om man er medlem eller ikke medlem. Mer info og priser finnes her FB event Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Hvor ligger Torpmoen? Kan man ta med en annen hund enn det man har meldt på? Tenker da på hvis Tindra er parret og med valper innen den tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Hvor ligger Torpmoen? Kan man ta med en annen hund enn det man har meldt på? Tenker da på hvis Tindra er parret og med valper innen den tid? Like ved Gol. Og ja, du kan ta hvilken som helst hund med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Aida, synd man ikke har bil eller lappen (eller råd i februar)! Tenk så mye å sikle på Edit: Hundene, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Like ved Gol. Og ja, du kan ta hvilken som helst hund med. Takk for raskt svar Da skal det vuderes sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Aida, synd man ikke har bil eller lappen (eller råd i februar)! Tenk så mye å sikle på Edit: Hundene, altså! Lydigheten går på samme sted som man overnatter. Så kommer du deg dit med tog/buss så er det sikkert noen som kan plukke deg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Lydigheten går på samme sted som man overnatter. Så kommer du deg dit med tog/buss så er det sikkert noen som kan plukke deg opp NKKU har leir der og da reiser de fleste med tog opp dit Kan hente folk ved togstasjonen @maysofie ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Lydigheten går på samme sted som man overnatter. Så kommer du deg dit med tog/buss så er det sikkert noen som kan plukke deg opp NKKU har leir der og da reiser de fleste med tog opp dit Kan hente folk ved togstasjonen @maysofie ) Æsj, at pengeboka sier nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Æååå nå skjønner jeg invitasjonen i går på fjesboka! Trodde du hadde sendt den feil jeg Siden jeg skal Sølen så utgår dette. Det ser kjempekoselig ut og håper dere får en kjempesamling, selv uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Jeg vet ikke om jeg kan ennå, men har sykt lyst! Hvis jeg kan så håper jeg det er plasser igjen Vet sikkert mer innen 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Jeg vet ikke om jeg kan ennå, men har sykt lyst! Hvis jeg kan så håper jeg det er plasser igjen Vet sikkert mer innen 20. Evnt tror jeg gubben glatt gir fra seg plassen for å la deg bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Æsj, at pengeboka sier nei! Du får følge med om det er ledig og lysten&pengeboken er der enda Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Evnt tror jeg gubben glatt gir fra seg plassen for å la deg bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Evnt tror jeg gubben glatt gir fra seg plassen for å la deg bli med Da kan gubben din og Blaze har "alene hjemme" fest Og selvsagt er du med Nymeria om du er hjemme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 "Noen" driver og pusher kurs.... så da var visst vi også påmeldt - om det blir plass til slike utskudd uten kelpie da . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 "Noen" driver og pusher kurs.... så da var visst vi også påmeldt - om det blir plass til slike utskudd uten kelpie da . Jippi Er litt todelt ang fler kelpie folk eller mer kjent folk haha! Koselig blir det lell! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Jippi Er litt todelt ang fler kelpie folk eller mer kjent folk haha! Koselig blir det lell! Vi går for kjentfolk, gjør vi ikke??? :lol: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Liker så dårlig at jeg må være voksen og fornuftig i år! Har vært veldig koselig og lærerikt de to tidligere årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Påmeldt for første gang, etter å ha vært misunnelig to år på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Jeg håper det ikke blir 20 påmeldte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Åh, dette hadde vært en gyllen mulighet til å bli bedre kjent med rasen OG trene hund og ha det gøy! Må nok være fornuftig jeg også, men kanskje kanskje ting løser seg innen den 20. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det er fortsatt noen plasser igjen som kan gå til de som ikke er medlem av klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Vi gleder oss!!!! Eller.... JEG gleder meg, Yasmine vet ikke hva hun har i vente, stakkars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts