Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsamling uten instruktør 08-10.05.2015 Torpo

Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Ønsker du bli mer kjent med AK og ACD?

Helgen 08.-10.05.2015 arrangerer Australske Gjeterhunder Norge treningssamling på Torpomoen for tredje gang.

20. februar åpner vi også påmelding for "ikke medlemmer", da gjelder førstemann til møllen prinsippet uavhengig om man er medlem eller ikke medlem.

Mer info og priser finnes her

FB event

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger Torpmoen? Kan man ta med en annen hund enn det man har meldt på? Tenker da på hvis Tindra er parret og med valper innen den tid?

Like ved Gol. Og ja, du kan ta hvilken som helst hund med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aida, synd man ikke har bil eller lappen (eller råd i februar)! Tenk så mye å sikle på :o

Edit: Hundene, altså!

Lydigheten går på samme sted som man overnatter. Så kommer du deg dit med tog/buss så er det sikkert noen som kan plukke deg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. :)

Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen :aww:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, at pengeboka sier nei! :(

Du får følge med om det er ledig og lysten&pengeboken er der enda :)

Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen :aww:

:ahappy: Så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evnt tror jeg gubben glatt gir fra seg plassen for å la deg bli med ;)

Da kan gubben din og Blaze har "alene hjemme" fest :lol:

Og selvsagt er du med Nymeria om du er hjemme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...