Shlush Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Hva i all verden O.o tablet.dagbladet.no/2015/01/27/nyheter/druknet_valp/toalett/arrestert/37393071/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Og valpene var bare 2 uker, må være skrivefeil eller..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Og valpene var bare 2 uker, må være skrivefeil eller..? Nei, det var derfor hun ikke fikk dem med seg ombord på flyet, fordi de var for unge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Må si jeg ikke liker oppdretteren som solgte valpene noe mer enn damen som druknet de. Hvem søren selger valper på 2 uker!!!!????? Eneste fornuftige i denne saken her er flyselskapet som nektet hun å ta de med seg på flyet. Håper både selger og drukner blir straffet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Må si jeg ikke liker oppdretteren som solgte valpene noe mer enn damen som druknet de. Hvem søren selger valper på 2 uker!????? Eneste fornuftige i denne saken her er flyselskapet som nektet hun å ta de med seg på flyet. Håper både selger og drukner blir straffet Hun hadde vel med seg 2 voksne hunder også? Kan hende det var hennes egne valper? Det jeg virkelig ikke skjønner er hvorfor hun ga 2 til sine bekjente, men drukna den siste? What? Hvor er logikken i det? Kunne ikke de tatt med seg den siste også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Nei, det var derfor hun ikke fikk dem med seg ombord på flyet, fordi de var for unge. Takk! Leste lett sjokkert så fikk vel ikke med meg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Herlighet, folk er helt kørka! Jeg blir helt sjokkert... Men det var flere merkelige ting i den artikkelen. 1. 2 uker gamle? I all verden? 2. Gir fra seg 2, men drukner den tredje? 3. Hvorfor bruker man tid på å obdusere en åpenbart druknet valp, for å konstatere at ja, den druknet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts