Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Oppdteringene står på automatikk

Altså jeg mente å laste inn siden på nytt. Oppdatere blir vel kanskje litt feil, men finner ikke bedre ord for refresh.. Eller missforstår jeg deg og det funker ikke? :)

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oooh. Jeg fikk akkurat opp en boks som sa "No you didn't" og boksen jeg måtte trykke på foe å komme ut var "Yes, I did". Made me laugh.

Nå er editor/full editor, quote og dropdown menyen på nicket tilbake.

Med fare for å bli mislikt nå, men jeg opplever det er noe med ordleggingen her som kunne vært bedre. Det er forskjell på å skrive et vennlig "vi jobber med saken, men det tar tid, beklager bryet *sm

Posted Images

Guest lijenta
Skrevet

<script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script>

Altså jeg mente å laste inn siden på nytt. Oppdatere blir vel kanskje litt feil, men finner ikke bedre ord for refresh.. Eller missforstår jeg deg og det funker ikke? :)

Å laste inn siden på nytt funker ikke her. Ala å trykke på f5 eller fjerne siden for å gå inn. Men har ike prøvd å logge meg ut da for å logge meg inn

Skrevet

Får heller ikke til å sjekke varsler på den enkle måten, men det går å sjekke via kontrollpanelet :) (mtp når problemet startet så regner jeg med det har en sammenheng med resten og blir fikset snart)

Skrevet

sonen ser fortsatt helt rar ut for meg. Oppbygningen av siden er helt rar.. Alt er sidestilt og jeg må scrolle laangt nedover for å komme til nytt innhold.. Knapper og alt har flyttet seg, og jeg kan ikke "like" eller svare på innlegg, fordi de knappene har falt helt ut..?

Skrevet

Det viser seg å være vanskeligere enn først antatt, men vi gir selvsagt ikke opp. Vi har en foreløpig fix, mens vi fortsetter å jobbe.

Til dere som har rar oppsett/oppbygging, det hjelper sjeldent å bare lukke vinduet og åpne opp igjen eller logge ut og så inn igjen. Anbefaler at man tømmer historikken/infokapsler i nettleseren. Man kan google det om man ikke vet hvordan det gjøres i de enkelte nettleserne.

For øvrig ser alt normalt ut i Firefox. Google Chrome vet jeg av erfaring pleier å "henge" seg litt opp om man ikke sletter infokapsler.

• Like 1
Skrevet

*stønn*

Rimelig irriterende ja. Kjenner jeg lar hundesonen være noen dager nå, kommer tilbake når det ikke er irriterende å være her. Fordi ja, når ting ikke fungerer er det helt der oppe i irritasjonsskalaen sammens med å stå i kø og plages med bruksanvisninger :P

Guest Gråtass
Skrevet

Nå er script greiene borte når jeg logger inn via Chrome, men tapatalk er bananas fortsatt. Edit: logget av og på igjen tapatalk og nå er den frisk også. Hurra!

Guest Gråtass
Skrevet

Nå skal det være ordnet. Vær snill å si i fra om dere opplever samme problemer om igjen :)

Kommer fortsatt ikke inn i Chatten.

Skrevet

Jeg skjønner godt at man ikke ønsker å bytte nick. Jeg vil likevel bare si at tilbudet om (midlertidig?) bytte av nick for dem som ikke kommer inn i chatten pga. nick med særnorske bokstaver fremdeles står ved lag.

:)

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg skjønner godt at man ikke ønsker å bytte nick. Jeg vil likevel bare si at tilbudet om (midlertidig?) bytte av nick for dem som ikke kommer inn i chatten pga. nick med særnorske bokstaver fremdeles står ved lag.

:)

Jeg kommer ikke til å bytte nick, for så viktig er ikke chat for meg. Men jeg syns det er dumt at man utelukker noen. Problemet er ikke at jeg ikke kommer inn i chatten, men at eier av forumet sier det er fikset, når det åpenbart ikke er det.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Første som slår meg er parasitter eller stoffskifte. Om ikke hun har synlige parasitter av kjent type i avføringen, som kan fikses med en reseptfri markkur fra apoteket -> veterinær.  Det er antakelig stoffskifte, om hun alltid har vært sånn. Ikke sikkert at mer energirikt for løser det, for det kan hende hun instinktivt vil spise mindre av det for å holde systemet sitt i balanse. Selv har jeg alltid vært så tynn at folk blir støtt av det og skinny shamer skamløst. Det er åpenbart hormoner. Sult og apetitt regulerer seg veldig annerledes enn hos de som sliter med motsatt problem. Det er vondt for meg å "overspise" ifht eget system, hva som er passende eller utilstrekkelig for andre   Da jeg var gravid la jeg på meg "normalt" (mye, selv til gravid å være), men med hornonene ute av kroppen rant den vekten av igjen i en rasende fart selv om jeg fortsatt spiste mer enn tilstrekkelig for å skulle holde den, så hormoner, hornoner, hormoner.  Om hunden ellers virker frisk og rask.. Hvilke(n) rase(r) er hun?   
    • En dyrlegesjekk er absolutt lurt. Hun kan ha helseproblemer som gjør at hun ikke tar opp næring riktig. Hva dyrlegen sjekker kommer helt an på vurderingen av hunden, rase, vekt, hva hun spiser osv. Jeg antar du har prøvd ulike fõr og fõrtyper? Har du prøvd å gi mat til ulike tidspunkter? Det som funket best for min småspiste hund var å gi lite nok til at han alltid spiste opp. Du kan jo bare tenke deg selv om du ikke har matlyst, og stadig får servert mer mat enn du orker. Jeg fôret også en kombinasjon av rått og tørt, og varierte mellom typer og merker. Å ha litt lakseolje over maten kan også hjelpe.
    • Jeg har en tynn hund på 2 år og hun er fullvoksen for lenge siden. Hun har alltid vært tynn og spinkel sånn at ribbeina og knoklene stikker ut. Har prøvd å få henne opp i vekt. Er det noe jeg kan gjøre? Bør hun da ha en dyrlegesjekk men hva gjør dyrlegen da? Er det noen som har erfaring med en småspist hund? Har prøvd flere for og hun er like tynn. 
    • Du har ingen som vil passe hundene litt? Om du har en hund hjemme (lederen, om en av dem tydelig er det) og de andre ute, så er det antakelig mye lettere å få til, over tid. Det hender folk tilbyr gratis hundepass på Finn, bare fordi de elsker hunder, men ikke har lyst til å forplikte seg på fulltid. Om du ikke finner en annonse, så lag en. Sjansen for napp fra dyrevenner som ikke kan ha dyr selv er høy.  Jeg anskaffet en hund nr 2 fordi den første ikke var interessert i sønnen min, og han var så såret av alle avvisningene, han måtte få sin "egen" i en alder av fire år. "Itte'no problem," tenkte jeg, som hadde sett andre med flere hunder. Eldste hundens umiddelbare respons på det nusselige lille nøstet av samme art var aggressiv knurring. Hadde heldigvis en god hundepasser som hunden kjente og trivdes hos, som tillot oss en smooth tilvenningsperiode med passende mengder samvær og alenetid, og innen noen uker hadde eldste adoptert den yngre som sin egen. Den fikk henge fra ørene og jage ham bort fra matskålen sin, og han hadde ikke hjerte til å nekte den noe. Han hadde en grenseløs kjærlighet til den nye lille vennen sin. ..etter en stund, men det startet altså med høy nakkebust, stiv hale og et virkelig aggressivt knurr, og kunne potensielt blitt stygt om vi ikke hadde kunnet pæmpre den eldste med masse one on one time, favorittaktivitene hans og koblet den lille med noe positivt. Jeg antar du har servert hundene det beste de vet som belønning for ethvert tilløp til ro og avslapning ifbm kattene? 
    • Det bør nok helst foregå i et annet rom, om ikke utenfor huset eller ihvertfall på god avstand. Om du gjør det rett foran de andre hundene i bur så er du like langt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...