Stine Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: Frokostblanding med melk idag Forandring fryder Lunsj: CC med appelsin og 10 gram revet mørk sjokolade med appelsinsmak fra änglamark. Middag: Fish'n crisp med kokte poteter, aspargesbønner, brokkoli, erter og revet gullerot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: 1 1/2 banan, et halvt eple, en halv appelsin, en liten drueklase og to kjeks. Lunsj: Tre lomper med smøreost/sennep, skinke og salat. Middag: To store porsjoner Verdens Beste Salat. Hjertesalat, crispi, (?), fersk spinat, paprika, cherrytomater, epler, fullkornspasta, kyllingfilet stekt i biter, godt krydret. Servert med tsatziki og grønn pesto. Salat er det beste jeg vet i hele verden til middag! I dag var det jo en relativt grei matdag - men i går! I går spiste jeg syv doble havreflarn med sjokolade, to drops og to pakker nudler til middag. Pluss litt annet innimellom. En gang i blant, med ganske jevne mellomrom, får jeg fullstendige meltdowns hvor jeg spiser ALT jeg kan få tak i. Min matfilosofi er dog at jeg vet jeg spiser så sunt at jeg får i meg alt jeg trenger og litt til, jeg spiser masse grønnsaker, salat, fisk, kikerter, bønner, linser og magre kjøttprodukter - så om jeg spiser syv doble havreflarn med sjokolade går det bare utover vekten, resten av kroppen klarer seg fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Lunsj: Napoleonskake. Middag: to skiver grovbrød med makrell i tomat. Vurderer en smultring til dessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: 3 lavkarbo-brødskiver. 1 med egg, 1 med ost og skinke og 1 med kesam og sukkerfritt syltetøy. Pluss et glass styrk kakao. Mellommåltid mellom tur og trening: 1 kokt egg, 1 glass styrk kakao Lunsj: 1/5 kyllingfilet i biter med fullkornsris og grønnsaker (rester fra i går) Middag: 1 nakkekotelett, 2 små poteter, grønnsaker og rødvinssaus Kvelds: Enten nutrilettbar eller 2 små brødskiver med egg og laks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: En brødskive med kokt egg + et pizzastykke fra i går Middag: Stekte pølser og stekt kyllingfilet med pomes frites og grønnsaker Kvelds: En Go' Morgen-yoghurt Og nå er jeg fryktelig godtesyk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: Go'morgen Zero Lunsj: To brødskiver, en med leverpostei og en med mager salami Middag: to fullkornswraps med mager cottage cheese, mager salami, ost og div. salat. Kvelds: vurderer å gjenta middagen også til kvelds. Veldig godt. Og wrapsene må spises opp før de blir ødelagte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Frokost: Skyr kirsebærkyss Lunsj: En grov skive (eller ble det to?) med baconost Middag: Fajitas. To tortilla med svinekjøtt, paprika, litt løk, salat, agurk, mais, ost, rømme, tacosaus, guacemole. Kvelds: En center, en peanøttkubbe og en kick. Angret på at jeg ikke kjøpte mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 I går: Frokost: White mocca. Lunsj: Ovnsbakt paprika, aubergine og paprika, med litt fetaost og artisjokkhjerter. Middag: Rotmos av persillerot, pastinakk, potet og kålrot (uten smør, smakte ingenting ), peppersautert paprika og kyllinggrillpølser. Snacks: En pose smågodt fra Lucky Lips (rakk ikke bussen hjem. Huff, så leit. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: "Matmuffins" brødskiver, siden jeg ikke fant muffinsformer i går. nam nam.. 2 espressoer. Lunsj: havreknekkebrød med smøreost, 1 banan Middag: torsk, tilbehør og vin. Sannsynligvis noe snop/dessert i tilegg. Nattmat: garantert noen skiver til med "matmuffins" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 SPISEDAG!! Så langt normal frokost: Bananpannekake Så var jeg i gang Lunsj: 1 stk grandis pizza Middag: kanskje måken? Ellers: Sjokolade, chips og SUKKER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 SPISEDAG! Så langt normal frokost: Bananpannekake Så var jeg i gang Lunsj: 1 stk grandis pizza Middag: kanskje måken? Ellers: Sjokolade, chips og SUKKER! Selvskutt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: Vill og gæern idag så det ble Biola og CC med frokostblanding og blåbær Lunsj: Våknet nå, og det er snart middag så blir 1 knekkebrød og 1 eple. Middag: Kyllinglår med mild curry, bulgur og salat. Kvelds: Havregrøt med banan og kanel. Kos: 10 gram mørk sjokolade med appelsin til kaffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Selvskutt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: To skiver, en med leverpostei og en med salami Lunsj: Go' morgen Zero Middag: Hjemmelaget pizza Kveldsmat: Potetgull og/eller smågodt - om TJ husker å handle that is. 3 uker uten snop nå, så gleder meg veldig! Nomnomnom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 I går: Frokost: Nutrilett Bar Lunsj: kaffe latte med soya og en bolle Middag: Biff Chop Suey I dag: Frokost: 3 rugsprø med skinkeost Lunsj: Salat Mellommåltid: liten neve cashewnøtter Middag: Sushi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost : Havregryn Lunsj: 3 skiver med salami Middag: Forhåpentligvis kinesisk (sprøstekt and) Kvelds/Nattmat: 2-3 skiver med salami Herregud jeg er glad jeg har fått matlyst tilbake For bare 4 mnd siden så hadde lunsjen vært mer enn det jeg gjerne spiste på en hel dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: To grove rundstykker, et med leverpostei & agurk og et med kyllingpålegg & agurk Lunsj/mellommåltid: Eple og en kopp kakao Middag: Fullkornspasta med kylling, gulrot, løk, purre, paprika, creme fraiche og masse deilig krydder Kvelds: Foreløpig pepsi max, pepsi max, pepsi max.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: Skyr Kirsebærkyss og en kaffe latte med sukkerfri vanilje Lunsj: Snadderloff Middag: Litt torsk, brokkoli og blomkål Kvelds: Det blir nok usunt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Ingen frokost Lunsj: To Rugsprø med kalkunpålegg Snacks: Melon, druer, jordbær og en Lion Middag: Crispisalat med mango, spisspaprika, avokado og kyllingfilet stekt i biter, med rista sesamfrø og balsamico Kvelds: Gresk yoghurt og hytteost med solsikkekjerner og linfrø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Frokost: Cafébesøk! Panini med mozarella, tomat og salat, og en kaffe mocca Lunsj: Go' Morgen-yoghurt naturell med nøttemüsli Akkurat nå spiser jeg bamsemums, også har vi snakket om å ha rundstykker med eggerøre i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2015 Frokost: Et grovt hjemmelaget rundstykke med italiensk salat+røkt kyllingfilet, og med sukkerfritt syltetøy og bittelitt brunost. Lunsj: Gulrøtter og blomkål med dipp av mager kesam. Middag: Ut på faaancy restaurant for å feire en venninnes bursdag. Det pleier å være litt kronglete med laktoseintoleransen, men det ser ut som en grei meny for "sånne som meg". Innimellom alt dette: Smågodt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2015 Nattsnack: Neve chillinøtter og 1 twist. Frokost: Overnight oats med biola og skogsbær. Lunsj: Akkurat våknet og det er ikke så lenge til middag så blir 1 eple og knekkebrød. Middag: Peppes Pizza, tenkte å prlve en av greenlight versjonene dems. Kvelds: Kanskje dessert og litt snop på kino, også må jeg vel spise noe før nattevakta, sikkert noe cc med ting oppi eller havregrøt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2015 Frokost: to knekkebrød med leverpostei Lunsj: Sørlandschips Middag: Hjemmelaget moussaka Kvelds: mer sørlandschips og resten av haribogodteriet. Skikkelig utskeiing i helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 (endret) Frokost: Overnight oats med biola og skogsbær. Lunsj: Cc, frokostblanding og appelsin. Middag: Risengrynsgrøt med sukker, kanel, rosiner og smørøye. Mellom: Resten av appelsinen etter lunsj og litt cc. Snacks: 1.5 Bounty. Endret 25. Januar 2015 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2015 Frokost: rugsprø med røkt kalkun. Lunsj: 2 bananpannekaker og nutrilett bar. Middag: Grandis! Kvelds: popcorn. I morgen er det tilbake til hverdagen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts