Guest Gråtass Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Frokost: laktosefri joghurt med musli. Lunsj: 1/2 knekkebrød med ostMiddag: en karbonade uten tilbehør. Mellommåltid: to klementiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Siden forrige søndag: to skiver med kylling salat, en kg klementiner, tre ruter stratos, en skål fiskesuppe og fire vaniljekjeks. Anbefales ikke, det er energi underskudd på ca 10.000 kalorier ( det morsomste er at jeg har ikke gått ned ett gram). Har du prøvd å få veiledning på kostholdet? Høres ut som du spiser for lite, da går man ikke ned som regel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Har du prøvd å få veiledning på kostholdet? Høres ut som du spiser for lite, da går man ikke ned som regel.Jeg er syk, så har ikke matlyst. Dette er ikke representativt for mitt normale kosthold altså ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Frokost: 2 knekkebrød med majones og kyllingfile, en kopp melk med kaffe og ett glass grapefrukt juice. Lunsj: salat med grønnkål, baby leaf mix, jalapeños, rødløk, ruccula, fetaost, cottage cheese og sånn sennep dressing ting. Middag: Appelsinkokt kyllingfile med lun squashsalat og ingefærdressing Kveldsmat: 1/2 mango i cottage cheese, en kopp melk med kaffe ( ) Og siden jeg har trent lenge i dag: 2 biter med Anton berg plum of madeira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Frokost: Tine 14 gresk yoghurt blåbær Lunsj: Et polarbrød fullkorn med skinke Mellommåltider: Hjemmebakte ost/skinke horn Middag: Biffgryte med søtpotet og quinoa - http://kjappmat.matprat.no/oppskrift/biffgryte-sotpotet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Frokost: Overnight oats med biola og skogsbær. Lunsj: 2 brødskiver med ost, ketchup, skinke og krydder stekt i ovnen (altså ostesmørbrød ) Middag: Moussaka og salat. Kvelds: Solfrokost med melk og en sånn 5-6 kjeks med sitronfyll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Frokost: 1 brødskive med egg, en halv banan og et glass styrk Mellommåltid: Hjemmelaget smoothie (skogsbær, blåbær, biola og banan) og en banan Lunsj: 2 brødskiver Mellommåltid: Rislunsj Middag: 1 nakkekotelett, en neve fullkornsris, et lass grønnsaker og litt peppersaus Kvelds: 2 biter konfekt Ifølge lifesum er jeg på rett vei, ikke i følge magen min Må nok ha noe kveldsmat også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Frokost: Skyr kirsebærkyss Lunsj: To grove skiver med bogskinke Mellommåltid: To ost/skinkehorn (hjemmebakte, så de var små). Middag: Viltburger. Nam! Kveldskos: Ovnsbakt eple med kanel og sukrin. Servert med mager vaniljekesam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Frokost: Blåbær, Biola, CC og frokostblanding. Lunsj: 2 brødskiver, 1 med sjokonøtt og 1 med peanuttsmør, 1 appelsin. Middag: 2 maislefser med tacokjøttdeig, ost, salat og salsa. Kvelds: Eple, cc, Biola og kanel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 3 ristede brødskiver med smør. Skyr yoghurt. Ritzkjeks. Fiskekaker, potetstappe, revet gulrot, rømme. 3 gulrøtter. Go' morgen-yoghurt med nøtter, tilsatt mandler. Drikke: Kaffe og Bris x2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Frokost: Skyr kirsebærmett Mellommåltid: Pære Lunsj: Salat med pastaskruer, pesto og litt peperoni Mellommåltid: Pære og proteinbar Middag: Røkt torsk med potetet og gulrotstuing (Grete Roede oppskrift, men føler ikke det var sunt. ) Kvelds: Litt mager cottage cheese med litt blåbær og stevia vanilje Hvorfor mener du den middagen ikke var sunn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Hvorfor mener du den middagen ikke var sunn? Poteter, gulrot og hvit saus virker ikke så sunt i mitt hode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Frokost: Ett rundstykke med gräddost og kalkunpålegg Snack: Kokosbolle Lunsj: Gresk yoghurt med grapefrukt, kiwi og druer Middag: Hjemmelagd pizza Snack: Kokosbolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Poteter, gulrot og hvit saus virker ikke så sunt i mitt hode Nei, hvit saus har vel aldri stått på toppen av sunnhetsskalaen.. Men gulrot er jo veldig bra! Og torsk er bra! Og med mindre du spiser lavkarbo er jo ikke en potet eller to noe ille heller, ganske lavt kaloriinnhold. Så synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det måltidet! Jeg derimot har vært på konferanse og spist min vekt i kaker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Frokost: Biola, blåbær, frokostblanding. Lunsj: Cc og appelsin. Middag: Ble plutselig aleine til middag så da ble det karbonadesmørbrød med speilegg Mellom: Tipper det blir 3 kanelknekkebrød, 2 med brunost og 1 med sjokonøtt. Kvelds: Havregrøt og banan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Frokost: Skyr sitrongnist Lunsj: Salat med litt peperoni, kylling og pesto i Mellommåltid: Mager CC med appelsin, blåbær, stevia og kanel Middag: Stange landkylling med rotgrønnsaker Kvelds: http://lindastuhaug.blogg.no/1395704271_den_store_vaffeldagen.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Frokost: 1 brødskive med makrell Mellommåltid: 2 knekkebrød med ost og skinke lunsj: 1 rundstykke med ost og skinke, 1 kopp kakao, 1 eple Mellommåltid: Go Morgen Zero Middag: 1,5 stk pitapizza Kvelds: ca 8 biter konfekt (Måtte jo sette frem til besøket, ble heftig frista selv også...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Funnet ny oppskrift på smoothie: Kokosmelk, grønnkål, avokado, saften av en sitron, litt revet ingefær, banan, den ble veldig god! Ny favorittomelett: Egg, fetaost, paprika, tomat, spekeskinke - namnam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Denne var veldig god Kyllingsuppe med eple og karri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Denne var veldig god Kyllingsuppe med eple og karri Den så god ut! Lagde noe lignende i dag, men litt enklere. Kyllingfilet på en seng av grønnsaker, løk og vårløk med saus av tomat, kokosmelk og karri-pasta oppi. Snadder! Frokost: 1 brødskive med cc og syltetøy uten tilsatt sukker mellom: rett-i-koppen blomkålsuppe lunsj: 2 brødskiver, 1 eple mellom: 1 banan Middag: Kyllingfilet med div (beskrevet over her) Kvelds: får se om jeg blir sulten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Dagens omelett: Stekte finhakket bacon, soltørkede tomater, hadde oppi finhakket spinat, la over skivet chevre, toppet med piskede egg og fløte, salt og pepper. Supergodt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2015 Ikke dagens, men i morgen tenker jeg ha lettsaltet torsk og sukkererter i folie med dill og chilismør. Antagelivis bytter jeg sukkererter m/spinat. Syns ikke sukkererter er så lett å få tak i på denne tiden av året. I dag har jeg pinnekjøtt, akkurat som i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts