Tricolor Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg har vært i selskap hvor det har vært em fortelling der meningen er at deltakerne skal gjette navnet på sjokoladene. Er det noen som vet hvilken selskapslek jeg mener? De forskjellige sjokoladene har vært premie til de som gjetter riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Den har jeg vært med på et par ganger. F.eks Rask formiddagsmat, kattedyr, rik fyr osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Hæææ? Denne må dere forklare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Som Alias for sjokolader, liksom? Kvikklunsj, Lion/BigCat og ...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Som Alias for sjokolader, liksom? Kvikklunsj, Lion/BigCat og ...? Japp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Vet om en geocache som går på det samme med slike sjokoladehint: Trekantet Ikke vær sur Blå ku Trespann Sigarøy Bedre enn kneipp Ikke Caesar Bringer lykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Gc-kode?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Gc-kode? Sent from my iPhone using Tapatalk GC21PRH Var lett å komme på alle unntatt én synes jeg, men så slo det meg plutselig da jeg stod på butikken og kikket i sjokoladehyllen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Vet om en geocache som går på det samme med slike sjokoladehint: Trekantet Ikke vær sur Blå ku Trespann Sigarøy Bedre enn kneipp Ikke Caesar Bringer lykke Ikke caesar og trespann??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Ikke caesar og trespann??? Nero og troika. Tror jeg i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Nero og troika. Tror jeg i alle fall. Gaaahhh selvfølgelig!! Edit: nå fikk jeg lyst på troika også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Den har jeg vært med på i et selskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 GC21PRH Var lett å komme på alle unntatt én synes jeg, men så slo det meg plutselig da jeg stod på butikken og kikket i sjokoladehyllen. Den hadde jeg glemt at jeg har både løst og logga. Artig sak Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Det jeg leter etter er en historie hvor man skal erstatte ord med sjokoladenavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Men hvilken sjokolade er blå ku og hvilken er trekant?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Men hvilken sjokolade er blå ku og hvilken er trekant?? Stratos og toblerone kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Toblerone tenkte jeg på, men vet ikke hvordam Stratos ser ut på innpakningen. Får studere neste gang jeg handler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Toblerone tenkte jeg på, men vet ikke hvordam Stratos ser ut på innpakningen. Får studere neste gang jeg handler. Stratos sin logo er jo en blå ku og i reklamen er det dansende blå kuer så jeg regner med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Akkurat. Nå har jeg noe å gå ut fra iallfall. Blir konkurranse selv om selve historien ikke dukker opp. Hvis noen har flere ideer til omformede snokoladenavn sier jeg ikke neitakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts