SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Okei jeg hadde ikke klart å sitte uten radio eller musikk på ørene. Altfor høyt støynivå der. Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg. Okei jeg har ikke høyt volum i det hele tatt, men må ha musikk eller radio på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. Oi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen bra, kan tenke meg at sko størrelse T ikke passer i jervens diett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen Bedre utfall enn da min søster kastet sin nye, fine skinnmokkasin ned til bjørnene De vasket den(!) og spiste den, mens lillesøster på tre år hylgråt fordi slemme bjørnene ødela den nye skoen hennes Hun er i dag 27 år, og husker det veldig godt den dag i dag, slemme bjørnene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt � Sent from my iPhone using Tapatalk Vi kan det, bare greit å overbevise ungen om noe annet avogtil. Fremdeles helt absurd godt med barn som sover om kvelden! Hun våkner noen ganger om natten fremdeles så jeg må opp og legge henne ned igjen, men hun sover om kvelden! :D :D :D 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Akita hadde løpetid for ca 2 mnd siden, og er fast bestemt på at det er hun som er moren til L. Hun ligger stort sett der han er, og slipper ingen fremmede inn eller i nærheten av noen av ungene med mindre vi har sagt at det er greit. Melk har hun også. Får følge med på hvordan det utvikler seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Det er greit man er på kontroller av og til. Nå har jeg gått ned i vekt og veier bare 200g mer enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid. Magen derimot er enorm og SF målet er like stort som det burde være ved termin. Ikke så mye jeg får gjort noe med, men greit at jeg fikk time på svangerskapspol om en uke for å sjekke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 oi @Fillerya hvordan er formen din nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Det er greit man er på kontroller av og til. Nå har jeg gått ned i vekt og veier bare 200g mer enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid. Magen derimot er enorm og SF målet er like stort som det burde være ved termin. Ikke så mye jeg får gjort noe med, men greit at jeg fikk time på svangerskapspol om en uke for å sjekke ut. jeg kjente jeg ble litt "missunnelig" nesten Veide meg ista, jeg er halvveis og har gått opp - MASSE... Spiser sunt, er aktiv - 1,5 timer pr dag også trener jeg 3 timer på studio i uka... enda så ESER jeg ut... Til gjengjeld har jeg ikke vært noe kvalm da... *bank bank* Hvordan er formen sånn ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 oi @Fillerya hvordan er formen din nå? jeg kjente jeg ble litt "missunnelig" nesten Veide meg ista, jeg er halvveis og har gått opp - MASSE... Spiser sunt, er aktiv - 1,5 timer pr dag også trener jeg 3 timer på studio i uka... enda så ESER jeg ut... Til gjengjeld har jeg ikke vært noe kvalm da... *bank bank* Hvordan er formen sånn ellers? Formen er ikke så alt for gal altså. Men jeg har jo en hjertebank innimellom som er fryktelig ekkel. Bekkenet mitt er ikke spesielt fornøyd om dagen det heller. Føler at hele kroppen min prøver å fortelle meg at det å være gravid vil den ikke være med på Så flink du er Toya! Det er så bra at du orker å trene og spise sunt! Da gjør du jo alt du kan for at du og babyen skal ha det bra Jeg får liksom ikke gjort noe fra eller til og håper at han inni magen ikke tar skade av alle plagene jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Formen er ikke så alt for gal altså. Men jeg har jo en hjertebank innimellom som er fryktelig ekkel. Bekkenet mitt er ikke spesielt fornøyd om dagen det heller. Føler at hele kroppen min prøver å fortelle meg at det å være gravid vil den ikke være med på Så flink du er Toya! Det er så bra at du orker å trene og spise sunt! Da gjør du jo alt du kan for at du og babyen skal ha det bra Jeg får liksom ikke gjort noe fra eller til og håper at han inni magen ikke tar skade av alle plagene jeg har. Æsj, ikke bra. Hvor lenge er det til termin? Og du blir fulgt opp godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Æsj, ikke bra. Hvor lenge er det til termin? Og du blir fulgt opp godt? 55 dager igjen til termin. Ja jeg har blitt fulgt opp ganske tett. Selv om kjemien med legen ikke var den beste i starten så har hun nå virkelig tatt meg på alvor og sendt meg både til hjertespesialist og nå ringte hun jo svangerskaps poliklinikken fordi hun synes at symfysemålet hadde tatt et litt for stort sprang. Greit at de tar en titt på babyen også synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Når mam må søke om å få godkjent navnet man har valgt til kidden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 55 dager igjen til termin. Ja jeg har blitt fulgt opp ganske tett. Selv om kjemien med legen ikke var den beste i starten så har hun nå virkelig tatt meg på alvor og sendt meg både til hjertespesialist og nå ringte hun jo svangerskaps poliklinikken fordi hun synes at symfysemålet hadde tatt et litt for stort sprang. Greit at de tar en titt på babyen også synes jeg Godt å høre. Han kan jo godt holde seg inne en stund til da. Selv om det ikke er så fryktelig lenge igjen heldigvis! Når mam må søke om å få godkjent navnet man har valgt til kidden. Såpass! Nå er jeg spent - både på hva og om dere får det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Godt å høre. Han kan jo godt holde seg inne en stund til da. Selv om det ikke er så fryktelig lenge igjen heldigvis! Såpass! Nå er jeg spent - både på hva og om dere får det. Hehe..Siden hun er den eneste som heter det så tenkte jeg ikke jeg skulle si det. Men hun heter Elja. (Forhåpentligvis! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 55 dager igjen til termin. Ja jeg har blitt fulgt opp ganske tett. Selv om kjemien med legen ikke var den beste i starten så har hun nå virkelig tatt meg på alvor og sendt meg både til hjertespesialist og nå ringte hun jo svangerskaps poliklinikken fordi hun synes at symfysemålet hadde tatt et litt for stort sprang. Greit at de tar en titt på babyen også synes jeg Mammaen min var også mye større enn "normalt" i SF mål i alle sine tre svangerskap. Hun lå vel ti uker foran skjema eller noe. Ved 30 uker var hun like stor som en "normalt" sett er ved termin. Ble sjekket ekstra hver gang, men alt var helt fint bortsett fra at livmora sto høyt. De var bare sånn det var. Hun var litt lei den digre magen på slutten da, hehe. Så trenger ikke bety at noe er i veien Men bra du blir fulgt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Hehe..Siden hun er den eneste som heter det så tenkte jeg ikke jeg skulle si det. Men hun heter Elja. (Forhåpentligvis! ) Nydelig Håper det går gjennom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Nydelig Håper det går gjennom! Takk! Vi liker det veldig godt og hadde navn klart leeenge før vi ble gravide. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Hehe..Siden hun er den eneste som heter det så tenkte jeg ikke jeg skulle si det. Men hun heter Elja. (Forhåpentligvis! ) Det var kjempefint Håper dere får det godkjent. Mammaen min var også mye større enn "normalt" i SF mål i alle sine tre svangerskap. Hun lå vel ti uker foran skjema eller noe. Ved 30 uker var hun like stor som en "normalt" sett er ved termin. Ble sjekket ekstra hver gang, men alt var helt fint bortsett fra at livmora sto høyt. De var bare sånn det var. Hun var litt lei den digre magen på slutten da, hehe. Så trenger ikke bety at noe er i veien Men bra du blir fulgt opp. SF målet med datteren min gikk til slutt utenfor arket. Jeg var på kontroller flere ganger. Jeg hadde unormalt mye fostervann i tillegg til en 4kilos baby. Jeg håper det er grunnen nå også og at det ikke er noe med babyen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Visste mange av dere navnet på kommende spire allerede mens dere var prøvere? Her er guttenavnet allerede bestemt, jentenavn er vanskeligere syns vi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Visste mange av dere navnet på kommende spire allerede mens dere var prøvere? Her er guttenavnet allerede bestemt, jentenavn er vanskeligere syns vi... Vi trodde vi visste. Men den gang ei. Ombestemte oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts