Puttiva Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2015 (for ordens skyld, han bare tester headset. For første (og sålang eneste) gang i sitt liv. Aldri noe han bruker til vanlig om noen skulle tro det.) 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 (for ordens skyld, han bare tester headset. For første (og sålang eneste) gang i sitt liv. Aldri noe han bruker til vanlig om noen skulle tro det.) Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor Jeg aner ikke sikkert noen i denne verden som syns det er skadelig for de små ørene. Jeg er ikke særlig bekymret, tror ikke det er skadelig så lenge lyden ikke er for høy. Men sålangt har vi egentlig ikke hatt noe behov for headsett heller, bare testet for gøy. Han var veldig fascinert Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Det ER skadelig over tid om man har mye lyd på. Det kan du spørre hvilken som helst audiograf om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Det ER skadelig over tid om man har mye lyd på.Det kan du spørre hvilken som helst audiograf om. Men det er jo generelt høy lyd uansett, og ikke spesielt for bare høretelefoner.: Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Det ER skadelig over tid om man har mye lyd på.Det kan du spørre hvilken som helst audiograf om. Skjønner ikke at noen vil ha høy lyd på sånne headset jeg... Personlig ønsker jeg et lydnivå der jeg fortsatt hører det som skjer rundt meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor A bruker det. Han har arvet mine. Jeg stiller inn lyden og han får ikke røre. Han er med meg på møter etc noen ganger, og da plugger jeg han inn på nettbrettet sitt uten et fnugg av dårlig samvittighet Selv er jeg av typen som har musikk smertelig høyt på når jeg har øretelefoner , men tv-lyd etc liker jeg å ha ganske lavt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Skjønner ikke at noen vil ha høy lyd på sånne headset jeg... Personlig ønsker jeg et lydnivå der jeg fortsatt hører det som skjer rundt meg. Prøv å jobbe i åpent landskap på kundeservice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Rå blomkål med fransk dressing, at noe så enkelt (og sunt) kan være så godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Rå blomkål med fransk dressing, at noe så enkelt (og sunt) kan være så godt! Barneblomkål? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Barneblomkål? Nå igjen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Prøv å jobbe i åpent landskap på kundeservice Det er jobben min når jeg ikke er i permisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Det er jobben min når jeg ikke er i permisjon Okei jeg hadde ikke klart å sitte uten radio eller musikk på ørene. Altfor høyt støynivå der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Okei jeg hadde ikke klart å sitte uten radio eller musikk på ørene. Altfor høyt støynivå der. Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg. Okei jeg har ikke høyt volum i det hele tatt, men må ha musikk eller radio på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. Oi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen bra, kan tenke meg at sko størrelse T ikke passer i jervens diett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen Bedre utfall enn da min søster kastet sin nye, fine skinnmokkasin ned til bjørnene De vasket den(!) og spiste den, mens lillesøster på tre år hylgråt fordi slemme bjørnene ødela den nye skoen hennes Hun er i dag 27 år, og husker det veldig godt den dag i dag, slemme bjørnene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko. Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt � Sent from my iPhone using Tapatalk Vi kan det, bare greit å overbevise ungen om noe annet avogtil. Fremdeles helt absurd godt med barn som sover om kvelden! Hun våkner noen ganger om natten fremdeles så jeg må opp og legge henne ned igjen, men hun sover om kvelden! :D :D :D 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Akita hadde løpetid for ca 2 mnd siden, og er fast bestemt på at det er hun som er moren til L. Hun ligger stort sett der han er, og slipper ingen fremmede inn eller i nærheten av noen av ungene med mindre vi har sagt at det er greit. Melk har hun også. Får følge med på hvordan det utvikler seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Det er greit man er på kontroller av og til. Nå har jeg gått ned i vekt og veier bare 200g mer enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid. Magen derimot er enorm og SF målet er like stort som det burde være ved termin. Ikke så mye jeg får gjort noe med, men greit at jeg fikk time på svangerskapspol om en uke for å sjekke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 oi @Fillerya hvordan er formen din nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts