ceccy Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Hvem har tenkt seg dit? Jeg tenkte jeg skulle dra med i hvert fall Gentle (står for championat) og Era, så får vi se om jeg låner med meg Shiny for dagen Vi skal ha Arne Foss som dommer så jeg http://oevhk.no/?page_id=27 Edit: lagt inn annonsen for utstillingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Har du link til dommerliste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Har du link til dommerliste? Lagt ut link i hovedinnlegget nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg kommer med Storm, dommeren vår er Soile Bister fra Finland. Har vært borti henne engang før med Amigo da han var på samme alder. Litt spesiell dengang Noen som vet mer om hva hun er opptatt av i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Dritt at det er så langt, jeg vil stille for den dommeren! Må tenke litt.. Hvordan er det med overnatting i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg vil jeg vil.... Ivo har akkurat blitt veteran også og jeg kan ikke vente med å få vise frem den nydelige gamle hunden min men han er dårlig trent for tiden og bedre blir det ikke til da siden jeg sliter med bekkenløsning... Oooggg om det er så lurt å reise til Ølen med termin 19.03 når jeg skal føde i Stavanger er jeg ikke heeelt sikker på... Ja og ikke for å snakke om jeg i det hele tatt klarer å springen med dyret når det tid kommer.... Men jeg vil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Dritt at det er så langt, jeg vil stille for den dommeren! Må tenke litt.. Hvordan er det med overnatting i nærheten? Vi var på agilitystevne i oktober og da leide vi hytte ca 20 min kjøring unna. Koselige folk, og lov med hund inne http://www.vikedalgjesteheim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Ellers er det nok muligheter for å overnatte i Tysvær eller Haugesund. Men da blir det litt kjøretid hver vei på ca 1 time. Vi hadde egentlig planer om å stille, men siden testikkelen til Khal ikke vil ned, så dropper vi det. Mulig jeg tar meg en tur for å se da, om jeg drar hjem til Haugesund den helgen (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg kommer med Storm, dommeren vår er Soile Bister fra Finland. Har vært borti henne engang før med Amigo da han var på samme alder. Litt spesiell dengang Noen som vet mer om hva hun er opptatt av i dag? Hun er veldig opptatt av helhet, plukker på detaljer på min rase. Vi skal oppover, jeg må bare finne ut hvilke hunder jeg skal melde på, eller om vi dropper å tar turen til DK heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Regner ikke med at pelsen til T er på plass innen den tid, så vi står over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg tror jeg kommer og ser litt, er nok i Haugesund den helgen uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg skulle egentlig dit, men litt usikker nå med nye reglene. Vil ikke sløse bort en certsjanse på et lite et når vi kan sjanse på to store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Jeg skulle gjerne vært der med Kiri og Emilio, men kommer meg ikke dit. Søs har termin på ene hunden sin den helgen og jeg har ikke lappen. Såå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Vi kommer. Vurderte DK, men dommer der kan jeg si resultater på på forhånd. Er livredd, for sist gang jeg stillte for Soile Bister fikk jeg så ørene flagret i grupperingen..? Hun likte hunden - det var bare så synd at handleren var helt bak mål. ? Så vi får se da...om handleren er blitt bedre...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Vi kommer. Vurderte DK, men dommer der kan jeg si resultater på på forhånd. Er livredd, for sist gang jeg stillte for Soile Bister fikk jeg så ørene flagret i grupperingen.. Hun likte hunden - det var bare så synd at handleren var helt bak mål. Så vi får se da...om handleren er blitt bedre... Ups! Jeg har fortrengt sist gang jeg stilte for henne (i 2006...?). Finner er finner - alltid like utfordrende Kjeftet hun på deg altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Jupp! Jeg har vært redd gamle små damer siden.? Jeg kan fremdeles sitere nesten ordrett...: "denne hunden er god nok til å vinne hele gruppen, men han blir skjemt ut av deg - jeg kan se at han desverre blir mosjonert i flexi bånd, for da blir det sånn som dere - dårlig trav, dårlig kontroll. Du bør komme deg på et kurs, er mitt forslag til deg".... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 WHAT?????????? Det er det galneste jeg har hørt :blink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 I kid you not. Når så damen står og vifter med pekefingen og snakker så hele publikum hører, hadde jeg lyst til å grave meg et hull...? Hun ga meg BIG 4 da...?? så vi løp mot venstre hvertfall! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Hahhahahaa, ikke uvanlige kommentarer fra den damen, det. Jeg husker for himla mange år siden at hun bedømte en ung, skranglete hund - jeg husker ikke premieringen, men hun sa høyt og tydelig til eieren at "jag föreslår at du går hem och ger hunden mat".... Da jeg stilte for henne i Ålesund i fjor, ble Willy BIR, men hun kommenterte jo at "han har lite mjuk pels". Og det har han jo. Nå vant han gruppa for en annen dommer, og skulle inn i BIS-finalen som denne dommeren skulle dømme. Da hun kom bort til oss, kjente hun godt på pelsen, kikker på meg og sier: "Han har fortfarande för mjuk pels" . Det hadde kanskje vært litt mistenkelig om han IKKE hadde hatt det *ler*. Hun var ikke ufin mot oss altså, men... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 *kjenner at jeg gleder meg veldig til å stille Storm for henne* ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Jeg ler så tårene triller her nå " gå hjem og gi hunden mat" - hva sier man til det? ???? Hun er herlig forfriskende, da...? Og man glemmer henne ikke ! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Jeg ler så tårene triller her nå " gå hjem og gi hunden mat" - hva sier man til det? Hun er herlig forfriskende, da... Og man glemmer henne ikke ! Ja, hun ER jo det, og nei, man glemmer ikke den dama så lett... Og hun gjør jo også sitt for å BLI husket, f eks med tofarget hår . Jeg husker min mamma var med på den utstillingen for mange mange år siden, og etterpå spurte hun meg forsiktig: hva GIKK den dama på??? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Ja, hun ER jo det, og nei, man glemmer ikke den dama så lett... Og hun gjør jo også sitt for å BLI husket, f eks med tofarget hår . Jeg husker min mamma var med på den utstillingen for mange mange år siden, og etterpå spurte hun meg forsiktig: hva GIKK den dama på??? . Googlet, og må medgi at jeg fikk litt Cruella de vil-feeling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Googlet, og må medgi at jeg fikk litt Cruella de vil-feeling! Det er ikke bare deg, det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Det er ikke bare deg, det Nei! Nå begynner det å bli endel år siden jeg stilte for henne, men den gang levde hun opp til etternavnet sitt... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts