Gå til innhold
Hundesonen.no

DKK legger kritikkene på hundeweb.dk


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

DKK utstillingsregler 2015

"...Generelle bestemmelser 15
Hundens ejeroplysninger og skriftlige kritik lægges på hundeweb.dk sammen med de øvrige oplysninger om hundens udstillingsresultat, ligesom kritikken påføres resultatsiden for den pågældendeudstilling, hvor ejeren, der er oplyst i kataloget, også vil være anført".
På FB snakkes det om at NKK skal innføre det samme på NKK-utstillingene...?
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal gjøres, så regner jeg med at skriver begynner med det samme som på en del svenske, internasjonale utstillinger, og skriver på pc eller maskin. Vi har med kritikkene på alle hundene fra spesialen i medlemsbladet, og det er mildt sagt et tidkrevende ******* å prøve å tyde skifta til skriverne. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal gjøres, så regner jeg med at skriver begynner med det samme som på en del svenske, internasjonale utstillinger, og skriver på pc eller maskin. Vi har med kritikkene på alle hundene fra spesialen i medlemsbladet, og det er mildt sagt et tidkrevende ******* å prøve å tyde skifta til skriverne. :P

I Danmark skrives alle kritikker på maskin :).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utstilling i århus i august, DKK kreds 6, og der fikk vi kritikken som sedvanlig. Dansk dobermann klubb har alltid postet alle kritikker i vårt medlemsblad, og det er supert syns jeg. Det har de så sluttet med nå, og det må jo være da pga at man kan gå inn på dogweb og lese dem. Men få kritikken på sms? Den var ny for meg! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...