MarieR Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 En veldig pen Terv, og kjempemorro at du bruker han til gjeting! Siter
Siri Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Gratulerer så mye med flotte resultater Siter
Belgerdama Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2015 Tusen takk alle sammen Siter
Belgerdama Skrevet 7. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2015 Hadde en strålende dag på påskeutstillingen i Letohallen. Frost tok BIR og BIG2. Ellers fikk vi tatt et fint bilde av Frost med sin mor og søster. Izgara's Cina, Izgara's Frost, Izgara's Fidji (Embla) Ellers nærmer det seg skoleslutt for ungene og da pakker vi sekken og setter nesa mot Vågå. Kommer til å være der fra midten av juni til andre helga i august. Da setter vi nesa mot Sølenstua og en ukes runderingskurs. Så sommeren kommer til å bli super. Ellers kommer vi til å stille på noen utstillinger i løpet av året. Den mest nervepirrende blir sef NKK Drammen da det er første etter at han fyller to år og han står for championatet. 3 Siter
rosinbolle Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ikke rart at han gjør det bra, så flott som han er! Skal dere gjete i Vågå? Siter
Belgerdama Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2015 Ikke rart at han gjør det bra, så flott som han er! Skal dere gjete i Vågå? Tusen takk❤️ Ja vi drar til Vågå i juni og blir til begynnelsen av August. Siter
Sofiea Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Vakker hund. Belgere er så fine da 1 Siter
Belgerdama Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2015 Vakker hund. Belgere er så fine da Tusen takk Siter
Belgerdama Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2015 Noen bilder fra siste gjeterkurset. Drev inn og ut av folla og hent Veldig fornøyd til tross for at vi ikke har gjetet siden okt i fjor. 5 Siter
Grim Skrevet 12. April 2015 Rapporter Skrevet 12. April 2015 Kule bilder! Hadde vært veldig gøy å se video også! 1 Siter
Belgerdama Skrevet 30. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Idag feirer Frost og resten av F kullet sin 2 års dag Gratulerer med dagen min vakre gjeter. Så mye du har lært meg og så mye vi har opplevd på bare to år Gleder meg til å fortsette ferden med deg, din mor og din "søster" som kommer i løpet av året <3 3 Siter
Belgerdama Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Yes!! Da er resultatene av røntgingen inne. HD A AD 0 Er sååå happy for det altså. Fine gutten min? 7 Siter
Belgerdama Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Tusen takk @Siri og @Lunatic 1 Siter
rosinbolle Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Gratulerer med dagen og bra røntgenresultat! Siter
Belgerdama Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Tusen takk @rosinbolle Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Prøver å legge ut en liten fil jeg laget av treningen i sommer Øver en del på avstand, da det ligger naturlig i han å ville ha kontakt med sauen, og hent. Som dere ser i begynnelsen av filmen så bruker han nesa og dytter når han føler de er tunge og flytte. 3 Siter
Lunatic Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Så gøy å se! Morsomt med gjetende belger Dere er kjempeflinke! Siter
Mud Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Får ikke sett videoen! Møkk. Elsker å se gjetende belgere... Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Takk takk folkens Hvorfor får du ikke sett den @mudi ?? Jeg så selv at jeg måtte se den på pc. Kan være det. Er lagt inn fra photobucket da jeg ikke får lagt den på YouTube Siter
Recommended Posts