Gå til innhold
Hundesonen.no

The 10 Dog Breeds That Enjoy Cuddling The Most


Artemis
 Share

Recommended Posts

Altså, JEG mener selvsagt at staffen burde ligge på topp :lol: Ser for meg en hel tråd der alle bare sier sin egen rase er den beste :teehe:

Men altså selvfølgelig burde Staffen ligge på topp! *Titter* på 3 stk som ligger påå (og under) meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, JEG mener selvsagt at staffen burde ligge på topp :lol: Ser for meg en hel tråd der alle bare mener sin egen rase burde være på topp :teehe:

en fordelen med å ha blandingsgnom, jeg blir ikke videre engasjert i å få belyst enkelte rasers kosebehov :) (selvsagt, kan snakke om enkelte blandingsgnomers behov for å komme opp-under huden til folk for å kose, men det gjør seg ikke like bra i en flåsete nettartikkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen merkelige hunder på den listen ja :P Virker som kriteriene var lat og kosete! :P Hva med doberman liksom, de MÅ seriøst være fysisk borti eier konstant jo, nærhet er aller viktigst :D Min gamle doberman måtte alltid ha en eller annen kroppsdel i kontakt med meg, om så det bare var en pote :wub:

Og som med bullterrier, bullmastiff har heller ingen forståelse for personal space. Kjekt med en på 70 kg som insisterer på å sitte på fanget :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en hel tråd der alle bare mener sin egen rase burde være på topp :teehe:

Hehe, joda, det er klart. :P Samtidig så er det jo en del hunder som ikke er like kosete? Veldig individavhengig da. Gordonsetterne jeg kjenner ser ut til å mangle kosegenet. :P Vår ville gjerne være med oss, men ville helst ligge alene på gulvet f.eks., og likte ikke å ligge på fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, JEG mener selvsagt at staffen burde ligge på topp :lol: Ser for meg en hel tråd der alle bare mener sin egen rase burde være på topp :teehe:

Men altså selvfølgelig burde Staffen ligge på topp! *Titter* på 3 stk som ligger påå (og under) meg...

Helt enig, kjenner ikke en eneste staff som foretrekker noe annet enn kroppskontakt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da vel 101% individuelt. Labradoren min er ikke særlig kosete, mens broren hennes er en sånn type som kryper oppunder haka på deg 24/7.

Ja, det er absolutt individuelt, men jeg har også inntrykk at det er noen raser som jevnt over er mer kosete enn andre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italiensk mynde burde vært der. De visner jo om de ikke får ligge oppå ansiktet ditt. Rare pinnedyra.

:lol: Sant det.

Jeg tror bedlingtonen min egentlig er en italiensk mynde i forkledning. Får ikke ligge oppå ansiktet mitt siden jeg jobber, ( :P ) men har ligget i fanget mitt i snart seks timer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...