Enits Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Dagen startet med litt jobbing i 11 ish tiden i 12 tiden dro jeg avgårde for behandling på haukeland samt en del ærend, samt tur med Lumisen Etter behandling tro vi å vasket bilen, det var litt kult og litt skummelt synes lumi Men hun ble belønnet med tur så da var hun glad Vi dro innom hundegården i håp om å treffe noen hunder å leke med, men det var det ikke gitt så da ble det litt pinnekasting og tur isteden Etter det var det ærend og en tur på polet for å kjøpe adventskalender til mannen - og vel hjemme måtte jeg finne lys til lykten som nå står utenfor etterfulgt av litt rydding og innpakking av kalendergaver og julegaver, og det kjipe med det hele er at man må rydde igjen etterpå Så var det å surfe på nett etter gulv til kjøkkenet: og mimring etter valpetiden, hvor ble valpen av liksom?! Endelig klart for middag, og Lumi fikk være med Så middagslur sover enda ja Så er det planlegging av kjøkkenoppussing: Og så kom meldingen: Litt pause i planleggingen og ryddingen av kjøkken: Mer rydding: Også litt avslutning av dagen før jeg skal sove - WOW! 10 Siter
Mardina Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Hvis du fortsatt savner noen lekekamerater til nydelige Lumi, så er vi i Bergen til jul. Vi er gjerne med på leketreff på f.eks hundegården i Åsane Min er voksen da, men han er veldig leken Siter
Enits Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Hvis du fortsatt savner noen lekekamerater til nydelige Lumi, så er vi i Bergen til jul. Vi er gjerne med på leketreff på f.eks hundegården i Åsane Min er voksen da, men han er veldig leken Jaaaaaaaa!!! Lumi leker med alle hun Siter
Tekopp Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Fine Lumisen, og spennende saker med nytt kjøkken, mange timer med bonding og kvalitetstid mens det monteres 1 Siter
Cattn Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg blir også gjerne med! Da er jo Pepper i hus 1 Siter
Gjest Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Syns nå kjøkkenet ditt så veldig fint ut jeg da Hva skal dere gjøre? Totalrenovering? Siter
Mardina Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jaaaaaaaa!! Lumi leker med alle hun Da avtaler vi når det nærmer seg Blir jo selvfølgelig etter julaften en gang Jeg blir også gjerne med! Da er jo Pepper i hus Kom, kom! Jo flere, jo bedre 1 Siter
Enits Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Syns nå kjøkkenet ditt så veldig fint ut jeg da Hva skal dere gjøre? Totalrenovering? Jepp, rive alt og bygge opp nytt. Det ser fint ut på avstand men alt av hvitevarer er ødelagt og store fuktskader i kjøkkeninnredningen. Også står alt på en 25 ampere kurs, så må legge opp flere kurser i tillegg Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så stor Lumi er blitt! Dere hentet henne jo nettopp jo... Siter
Enits Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så stor Lumi er blitt! Dere hentet henne jo nettopp jo... Ja det gikk veldig fort... Hun endrer seg mye for tiden også og er blitt helt sort i pelsen! men, hun er herlig da Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Herregud, for en nydelig hund! Siter
Aya Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Lumi er nydelig!! Og leiligheten deres er skikkelig koselig synes jeg :=) Siter
Enits Skrevet 2. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Herregud, for en nydelig hund! Takk, jeg er helt enig Lumi er nydelig! Og leiligheten deres er skikkelig koselig synes jeg :=) Ja hun er kjempe nydelig, er helt forelsket i henne jeg Og takk, jeg også synes leiligheten er koselig Bonusbilde fra helgen når Khal var her, tror dere han ønsker seg en hund nr 2? 1 Siter
Tabris Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Hun er så skjønn! Også synes jeg du heller skal spille The Elder Scrolls: Online. Come over to the dark side. We have cookies. Siter
Tekopp Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Takk, jeg er helt enig Ja hun er kjempe nydelig, er helt forelsket i henne jeg Og takk, jeg også synes leiligheten er koselig Bonusbilde fra helgen når Khal var her, tror dere han ønsker seg en hund nr 2? Så mye lykke på ett bilde 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Både Khal og Lumi har blitt kjempe store jo Liker veldig godt fargen til Lumi, hun er så søt Så ut som en travel, men fin dag! 1 Siter
Wachita Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 De er plutselig ikke så små lenger nei! 1 Siter
Synnikken Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Så koselig! og lumis er så søt! 1 Siter
Recommended Posts