fridaeh Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Jeg er ei jente på 19 år fra Nord-Trøndelag. Jeg lager profil her med hunden vår, Tara, som er ei to år gammel schäfertispe. Hun er fra Sjetnehagen Kennel i Trondheim. Jeg er ganske ny med det å skrive i forum, men dette er noe som interesserer meg og jeg ser mange nyttige lenker til hjelp med hunder her. For ikke å snakke om hvor fine alle hundene er! Håper selv jeg bruker nettsiden her aktivt og kanskje får jeg (eller Tara) en ny venn. 2 Siter
Mardina Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Velkommen Vi er veldig glad i bilder Siter
fridaeh Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2014 Velkommen Vi er veldig glad i bilder Takk Så bra! Jeg tror jeg kommer til å legge ut en god del bilder! Siter
Symra&Pippin Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Hei! Velkommen hit til forumet! Siter
Snoffe Skrevet 26. November 2014 Rapporter Skrevet 26. November 2014 Hei og velkommen Gleder meg til å se bilder av Tara Siter
Renate A Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Velkommen hit vi må få se bildet av gullet ditt etterhvert da Siter
Recommended Posts