Cattn Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Avslutter du ferien med bryllupet altså?? jeg kan nok ikke passe hele uken, men kan hjelpe med starten iallefall om det trengs Hehe ja, jeg kommer hjem i 16 tiden på ettermiddagen Så snill du er! Skal ta å undersøke litt rundt når det nærmer seg litt mer.. Skjer en god del greier før det og... Hehe 1 Siter
Enits Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Hehe ja, jeg kommer hjem i 16 tiden på ettermiddagen Så snill du er! Skal ta å undersøke litt rundt når det nærmer seg litt mer.. Skjer en god del greier før det og... Hehe Bare å gi en lyd 1 Siter
Cattn Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 En oppdatering er vel på sin plass? Pepper lever absolutt opp til forventningene og former seg til en flott hund! Er ekstremt glad i alle mennesker så han er litt voldsom ved møter, noe vi såklart må jobbe med Ellers begynner han å kunne litt mer ting! Selvom favoritten er å hoppe som en kenguru på alt jeg prøver å få han til å gjøre hehe.. Vann er fremdeles SUUUUPER digg, men er en klar bedring der.. Noen dager er det ikke ett tema, mens andre så funker ikke stopp funksjonen hans! Hehe Han elsker når jeg begynner å synge, hopper og løper rundt som en gal og skal helst krype inn i meg fordi han blir så glad.. Hihi Ikke helt overbevist om at Bergen er en fin by, er så mye regn og kaldt som kommer fra himmelen.. Og det er ekkelt for atte tenk! Også har han en lei tendens til å svelge tyggebein når han er lei av å tygge på de.. Gjerne før de er halvspist...... Litt bilder! Okei mange bilder! 5 Siter
Enits Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Gleder meg til å passe han senere denne mnd Og, det med å svelge halvspiste tyggebein, det gjør lumi også! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 får akutt lyst på dalmatiner-valp igjen veldig søt, og kjenner igjen blikket han har der han sitter oppå deg Jeg tror nok jeg hadde gitt ham større tyggebein, og tatt dem bort før de ble så store at de ble svelgbare. Så får man spare på den andre halvdelen til hunden blir stor nok til å spise forsvarlig Siter
Cattn Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 får akutt lyst på dalmatiner-valp igjen veldig søt, og kjenner igjen blikket han har der han sitter oppå deg Jeg tror nok jeg hadde gitt ham større tyggebein, og tatt dem bort før de ble så store at de ble svelgbare. Så får man spare på den andre halvdelen til hunden blir stor nok til å spise forsvarlig Haha jepp... Nå har han bare svelgt ett heldigvis, holdt på å svelge nr 2 men jeg tok det vekk Hehe forstår deg godt med å ville ha valp ja! Selvom de også er bedre når de er eldre og alt er litt lettere å forstå hihi... Siter
Mardina Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Som han har vokst Like skjønn da, elsker tegningene hans Siter
Cattn Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Som han har vokst Like skjønn da, elsker tegningene hans Hehe ja!!! Den genser han hadde på seg i romjulen kan jeg bare glemme å få på han nå for å si det slik Hihi!! Ja jeg og!! Og såååå fornøyd med at han har prikker på halen og at det er flere som kommer tydeligere fram! ^_^ Siter
Orca Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Åååh så nydelig <3 Elsker når de har såå tett og mane flekker som han, herlig 1 Siter
Synnikken Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Gleder meg til å se han imorgen! :) 1 Siter
Malamuten Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Helt nydelig er han elsker tegningene hans 1 Siter
Cattn Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2015 Tusen takk alle!! Nå er han super sliten etter å ha vært hos @Synnøve og Mopsene i 5 timer også var vi i hundeparken etterpå, der vi møtte @Enits med Lumi og Snuppen Når vi kom hjem så slukte han maten sin for også å legge seg rett i buret.. Der han måtte syte litt fordi det var for mye lys.. Så måtte slå av lyset på rommet Rare lille blonde valpen min! 1 Siter
Enits Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Pepper er på besøk hos oss denne helgen! Det er mye jobb, og veldig hardt for Pepper, men tror han koser seg også! Det er mildt sagt vanskelig å holde seg rolig når det er to lekre damer han kan leke med til enhver tid! Han har vært her siden Onsdag, og først idag har vi merket tegn til at han klarer å roe litt ned. Så går fremover! Et par øyeblikk har vi hatt der han har vært rolig og mulig å ta bilde av Mat? Han er en typisk valp, og ser at det bor en fantastisk flott hund inni der med veiledning, opplevelser og miljøtrening Han er fantastisk god mentalt da om jeg får påstå det. Komme til nesten helt fremmede mennesker, en hel familie med barn og to hunder. Og tar det på strak arm selv om det er vanskelig å slappe av! Flink liten vovv er han 3 Siter
Enits Skrevet 14. Februar 2015 Rapporter Skrevet 14. Februar 2015 Har også måttet klippe klørene her, det var ikke så populært men han var flink 2 Siter
Artemis Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Skrevet 15. Februar 2015 Han er bare SÅ søt altså! Elsker tegningene hans! 1 Siter
tutle Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Skrevet 16. Februar 2015 Sååå søt Liker at han er så mørk i ansiktet 1 Siter
Cattn Skrevet 11. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 (endret) Fint innlegg om gutten min!! Harreguuuud jeg er håpløs!! Har ikke sett dette før nå... Så flott skrevet!! :D Tusen takk igjen for hjelpen! Edit: Fjernet litt da det tok voldsom stor plass.. Endret 11. Mars 2015 av Cattn Siter
Cattn Skrevet 11. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Fant ut at to innlegg etter hverandre gikk fint akkurat nå! MÅ oppdatere tråd! Han er fortsatt god og snill! Stuerein alle plasser jeg har vært sålangt Må øve på passering og generelt trene rundt forstyrrelser! Sonentreff i Bergen snart ja? (Jeg kan høre med bonden her om vi kan låne ene saue inngjerdingen før sauene kommer ut igjen) I allfall, tilbake til hunden Han elsker alt og alle, 2 bein eller 4 bein har ingenting å si! Har vært litt uheldig med at han har skade / eller noe i skuldrene og skal tilbake til vet i dag for en ny vurdering av en spesialist på ledd og bein, og se hva vi kan gjøre videre og hva det er for noe... :/ Men han er seg selv lik tiltross for vondter, eneste er at han ikke kan løpe veldig mye siden han da blir veldig stiv. Men her kommer bilder! Litt oppstilling, skjevt men det blir bedre neste gang! Ett fra "feil" side bare for å vise fram den siden også Vet han står veldig sammentrykt her Gleder mg til å få tatt flere bilder av han ute nå når solen titter fram innimellom! 4 Siter
Lica Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 For en nydelig dalmis! En slik en kunne jeg hatt 1 Siter
Enits Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Dere må øve på å være i ro inne med flere hunder og! Siter
Recommended Posts