HHH Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Tenk, nå har Ivo allerede blitt 1 år, og han har benyttet tiden godt, for han vokst MYE! :-) Liten og søt Snart ett år: Litt fra trening Fri v/fot Apport Bytteforsvar 27 Siter
Tabris Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Så flott! Og så søt som valp, da! 1 Siter
Avani Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Veldig flott hund, hvor kommer han i fra? 1 Siter
HHH Skrevet 21. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2014 Veldig flott hund, hvor kommer han i fra? Tusen takk :-) Han er fra Martes Foina 1 Siter
Tabris Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Også må jeg si at Ivo er mitt drømmenavn for en schäferhann. Da jeg var liten, så hadde en nabo en flot schäferhann som het Ivo, og jeg har vel i over tyve år planlagt at når jeg først får en slik, så skal det være navnet. 1 Siter
HHH Skrevet 21. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2014 Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte akkurat det navnet, det ble liksom bare en selvfølge at det var en Ivo som jeg skulle ha :-) Navnet fikk han lenge før han var født. Jeg liker korte, enkle navn, og siden det var et I-kull, så ble det Ivo. Han er forøvrig den eneste av hundene mine som har det samme på papiret og det som brukes i det daglige, utenom kennelnavnet da. Siter
HHH Skrevet 13. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Nå har jeg vært å røntget Ivo for HD/AD, og jeg fikk HD resultatene allerede dagen etter vi røntget, og han er HD-fri!!! :-) Jeg er sååå glad og fornøyd! Utrolig raskt jobbet av NKK, diagnosen klar på under et døgn etter at bildene var tatt! Nå er det bare å vente på resultatene for albuene. 10 Siter
HHH Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2015 En liten oppdatering. Ivo blir 2 år om et par måneder, og denne sesongen har vi brukt på å trene og gjøre oss klare for neste år, og håper på å kunne starte IPO i 2016. Vi har til nå tatt ferdselsprøve, utholdenhetsprøve og vi har til og med gått en LP1, selv om det er litt utenom hva vi driver med. Vi vant til og med, med 182,5 poeng! Planen er å få med oss en NKK's brukshundkåring i år også, og har sett oss ut en prøve litt senere på høsten. Vi prøver å trene mye styrke og kondis, og det begynner å hjelpe ? Det blir spennende fremover, han er en hund som elsker å jobbe, så det er bare å trene på videre! 10 Siter
HHH Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2015 Vakre "lille" Ivo Ja, bittelille Ivo er så søt att'e! Godt jeg er vant med sånne små hunder fra før ? 6 Siter
Sprettballen Skrevet 31. August 2015 Rapporter Skrevet 31. August 2015 Er du ganske liten eller er det en giga-rottis? Siter
HHH Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2015 Er du ganske liten eller er det en giga-rottis? Tja, hva skal man si ? Han er ikke såååå stor, men virker sånn fordi han er litt ivrig i tjenesten, og går sin egen luftige versjon av fri v/fot. (....men så er vel ikke jeg verdens største heller ? ) 1 Siter
Margrete Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Er du ganske liten eller er det en giga-rottis? Bikkjene hennes er digre og hun er helt normal i nedre sjiktet Men både rottisen og schæferen har fått for mye gjødsel det er jeg helt sikker på! Ikke jug, HHH 3 Siter
Guest vivere Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Bikkjene hennes er digre og hun er helt normal i nedre sjiktet Men både rottisen og schæferen har fått for mye gjødsel det er jeg helt sikker på! Ikke jug, HHH Helt sant. Først trodde jeg det var en liten grå hest hun gikk sammen med Siter
HHH Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2015 Bikkjene hennes er digre og hun er helt normal i nedre sjiktet Men både rottisen og schæferen har fått for mye gjødsel det er jeg helt sikker på! Ikke jug, HHH Er vel ikke så små noen av dem kanskje, og det rottisen ikke har i høyden, det tar han igjen i bredden. 1 Siter
HHH Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2015 Helt sant. Først trodde jeg det var en liten grå hest hun gikk sammen med My little pony Figurantene skal få litt å jobbe med der etterhvert, for det går fort, og han bremser ikke så mye heller! Siter
Sprettballen Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Nydelig voffer, begge to! Jeg har en relativt liten tispe(om man ser i sammenheng med de fleste schäfere vi møter på), i tillegg er jeg over gjennomsnittet høy, så spesielt på bilder ser hun veldig liten ut ved siden av meg *ler* 1 Siter
HHH Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2015 @vivere Er det du som var på treningen på Trandum og tok bilder? Siter
Recommended Posts