Henriette93 Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Jeg skal ha en cattledog om ikke så lenge, og jeg sliter litt med å finne navn. Jeg har et par ideer, men er åpen for flere. Det blir en liten guttevalp, og jeg vil ikke ha typiske navn som Max, Fido og slikt. Og ikke menneskenavn heller. Ja, også må det være på E da, hehe. Takker for svar på forhånd Siter
Mackenzie Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Hvorfor må det være på E? Er det stamtavlenavnet du skal finne ut av? For det er bare det som trenger å være på en bestemt bokstav hvis oppdretter følger det systemet på kulla sine Hvis det er snakk om hverdagsnavn trenger du ikke å tenke på det, da kan du velge hva som helst Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
KristinR Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Siden han er australsk så kan du jo titte på lista her: http://www.babynamenetwork.com/Search.html Siter
Henriette93 Skrevet 17. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2014 Hvorfor må det være på E? Er det stamtavlenavnet du skal finne ut av? For det er bare det som trenger å være på en bestemt bokstav hvis oppdretter følger det systemet på kulla sine Hvis det er snakk om hverdagsnavn trenger du ikke å tenke på det, da kan du velge hva som helst Sent from my iPhone using Tapatalk Ja til begge deler på en måte, haha Jeg vil helst prøve å ha samme navn til begge, og det virka som oppdretter også ville Men vi kan si det på en annen måte da: Navn uansett tas i mot med takk Finner jeg ikke noe på E som jeg synes passer til hverdags, så tar jeg noe annet Siter
Mackenzie Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Ah, okei Jeg henter selv en valp som på stamtavla heter Darcy In Blue, men kommer til å hete Kenzie til hverdags. Ingen sammenheng der altså Men da har jeg et par forslag på E hvertfall: Ekko Ego Eiko Euro Evo Ero Vet du sa du ikke liker menneskenavn på hund, men det gjelder kanskje mest vanlige menneskenavn? Sånn er det hvertfall for meg, så om du er likedan så kan kanskje disse vurderes: Emmet Elliot Sånn ellers har jeg noen favorittnavn til hannhund du kan se på i tilfelle du ikke finner noe på E: Logan Oliver Theo Kieran Atlas Dennis Her ser man jo at det er endel menneskenavn, også ganske vanlige, men som jeg synes kler hunder veldig godt Edit: jo, også Luca! eeelsker det navnet Siter
Guest Yellow Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Eucalyptus (Kallenavn Lyptus?) - Koalamat. Earnie Dingo - Australsk skuespiller. Eastern Quoll - Flekkete, truet australsk dyr. Emu. Eerawai - Luftspeiling (Ønske om å se noe så mye at du tror du ser det). Exy - Expensive. Evo - Kveld. Siter
Siljesen Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 jeg vurderte Eike til hunden min. Andre muligehter på E: Ea eller Eah Eben Lykke til Siter
Caroline Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Edison Jada, det er et "menneskenavn", men jeg har aldri hørt noen hunder hete det. Siter
Gjest Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Edison Jada, det er et "menneskenavn", men jeg har aldri hørt noen hunder hete det. Det kan da ikke være noen som vil kalle hunden sin for Edison når man vet hvordan Thomas Edison var http://theoatmeal.com/comics/tesla Siter
Gjest Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Ego Dritkult! At jeg ikke har tenkt på det før. Kanskje jeg fant navnet til min fremtidige hund nå Haha. Siter
Recommended Posts