Tekopp Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Vi har ikke prøvd ut mini størrelsene enda, minste er JRT/gårdshunder som har brukt SX størrelsen. Får inn både mini 1 og 2 nå for å teste på minihunder Hm, hun er noe større enn JRT, men fasongen er anderledes (mer som en etnahund enn noe annet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Sett på Ergocomfort selen fra Ferplast? Kjekk sele med lettvindt regulering og av/på spenner Denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Ja Den har mye greiere regulering enn hurtta, i hvertfall. Og burde passe greit til en Beagle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Ikke prøvd den nei, men ser dyrebutikken jeg kjøpte hurrta selen hos er forhandlere av ferplast. Så er ikke utenkelig at de har, eller kan ta den inn. (Dog usikker på om de er villige til å ta den inn bare for at jeg skal prøve den ) Så de solgte puppia også, men de vil jeg ikke støtte, så da utgår de. (Hadde bare fokus på Hurrta når jeg var der iom jeg var så fornøyd med den forrige selen, for den passet godt når han var tjukk. Slitesterk var den også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Har du noen bilder? Passformen ser virkelig ikke bra ut på bilder jeg finner på nett... Finner sikkert ca. de samme bildene på google Men det er en ganske ålreit sele, altså. Og ikke så dyr? Kjøpte en hos dyrlegen her nede. Dyrepleieren der hadde brukt den mye til sine storpudler, og var kjempefornøyd. Hos mine gir den gnagsår ved trekk- bruk. Men det gjør ALLE y-seler (på dachs) Denne var av de bedre. Kom på selen nå i kveld, da jeg slang den på en hund som skulle ut å gå ettersøk på et rådyr. Den satt jo virkelig som støpt til slikt bruk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Lani når hun kom hit i ferplast sele. Har en i størrelsen mindre jeg har som nød sele i bilen til pi. Kjekk sele Mtp regulering osv men ikke 100% optimal. Men veldig glad i selen, kjempe kjekk Valpe/vokse sele også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Syns den så bedre ut der enn de bildene jeg fant på google. Der var det stram innsnurping bak albuene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Har flyttet en del innlegg ned til Kjøp og salg - Næringsdrivende. Minner om at det ikke er lov å reklamere for innholdet i egen nettbutikk rundt omkring på forumet. Admin IW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Dumt dere klippet hele innlegget med bildene av hurrta selen, som er relevante for denne tråden. ------ Anyways, gjorde det enkelt med hurrta selen, fikk på noe polstring fra en gammel sele, så håper å unngå gnag på denne måten. Vil jo ikke være optimalt med tanke på passform, men når jeg bare får kjøpt meg en Zero DC Short sele så vil jo ikke hurrta selen blir brukt såååå ofte. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Det var lurt, Rocket. Får jeg spørre hva det er med Puppia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Det var lurt, Rocket. Får jeg spørre hva det er med Puppia? Drives av samme menneskene som har det velkjente doodle oppdrettet på Drøbak og det ønsker jeg ikke å støtte. ( http://www.1881.no/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning-akershus/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning-droebak/puppia-norge-as_101129482S1/ ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Drives av samme menneskene som har det velkjente doodle oppdrettet på Drøbak og det ønsker jeg ikke å støtte. ( http://www.1881.no/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning-akershus/tekstiler-og-utstyrsvarer-forretning-droebak/puppia-norge-as_101129482S1/ ) Nei, ikke jeg heller, men Puppia er jo et amerikansk merke(?), så forstår ikke helt hvordan de kan ha noe med alt av Puppia å gjøre, går alt gjennom dem som selges i dyrebutikker i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Nei, ikke jeg heller, men Puppia er jo et amerikansk merke(?), så forstår ikke helt hvordan de kan ha noe med alt av Puppia å gjøre, går alt gjennom dem som selges i dyrebutikker i Norge? Aner ikke, har uansett ikke interesse av puppia produktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts