Gå til innhold
Hundesonen.no

World of Warcraft - Warlords of Draenor


Enits
 Share

Recommended Posts

Jeg i utgangspunktet en vanilla spiller, det var hvertfall da jeg ble forelsket i spillet. Og jeg er ikke utelukkende fornøyd med endringene som har blitt gjort. Jeg slutta å spille når cataclysm kom for jeg synes spillet hadde mista mye av sjela si. Folk gadd i hjelpe hverandre mer (det var vanlig å kicke folk fra instances om de ikke hadde vært gjennom de før). Man var en mye mer sammensveisa gjeng når man hadde stått i Ogrimmar en halvtime og leita etter en brukbar tank :) Kan hende jeg bare var på en litt douche-server men jeg synes hvertfall ikke det var noe trivelig etterhvert når alt fokuset var på å levle og å komme seg opp til maks level liksom. Jeg synes det skal være morsomt underveis også. Men har dette blitt noe bedre med de siste oppdateringene?

Jeg datt også ut litt uti Cata. Prøvde Mist litt også, men jeg er for glad i det sosiale aspektet med spillet til at jeg klarer å spille guildløs osv.

Nå som hele gamleguildet tester ut expansionen så rykker det litt i fingrene, da, men her sitter jeg med ice-nett som detter ned hver gang det blåser... :/

90 human disc priest, 90 nelf drood, og en hel haug med karakterer rundt åtti. Og en 80 belf priest og en 80 tauren druide. Er man nerd så er man nerd. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Man kan spille med alle fra samme faction, samme hvilken server nå - er bare å groupe opp

Iiih! Jeg har alltid pleid å spille hver jul, men ingen jeg pleide å spille med spiller lengre.. Jeg har 3 lvl 90 på Balnazzar, om noen vil spille med meg i jula(kan starte på ny!) så blir jeg lykkeli

Skulle bare lese om WoW fordi jeg aldri har skjønt greia med det. Nå laster jeg ned for å prøve ut

Å herreguuuud det var hysterisk morsomt å fryktelig irriterende å spille i dag! Jaja, håper det går seg til i morgen hvertfall!

Quet for instance, alle kom inn utenom meg, skulle teleporte, og plutselig falt jeg ned gjennom ingenting, måtte avslutte spillet og logge inn igjen 4 ganger, bruke /stuck for å komme meg bort derfra, for sååå å prøve å teleporte, det gikk fint, men jeg missa første boss. Heldigvis var det meg, min mann og en kompis som var tank så de venta på meg ;p men vi kom oss aldri ut derfra da, så da logga vi av xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg har en Undead Warlock jeg skal ha som ALT, men jeg er ikke så glad i å levle lengre, har forøvrig Alle classer i 90 utenom Shaman og Monk - Shammyen gjør jeg bare 10 quester på om dagen, bare for å se hvor lang tid det tar og Monken levler med å gjøre loremaster achieves i alle zonene. Han er dog bare level 22 selv om jeg syns han var veldig artig. Alle som kan være er blood elfs, druiden og shamanen er taurens - selv om tauren female nå gir jeg the creeps <.<''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nr 4000 i kø for nesten 2 timer siden.. er 2345 nå. Tiden forandrer seg hele tiden, mellom 300 og 400 min.

Så vi vurderer STERKT å bytte server, må bare få guilden vår med og.

Jeg var nr 4000 i kø for nesten 2 timer siden.. er 2345 nå. Tiden forandrer seg hele tiden, mellom 300 og 400 min.

Så vi vurderer STERKT å bytte server, må bare få guilden vår med og.

snakka med typen, og hele guildet hans hadde bytta server for noe mndr siden, pga tullet. De spiller på en av de med minst trafikk, men han klage over å måtte vente tre kvarter, ikke tre timer :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nr 4000 i kø for nesten 2 timer siden.. er 2345 nå. Tiden forandrer seg hele tiden, mellom 300 og 400 min.

Så vi vurderer STERKT å bytte server, må bare få guilden vår med og.

"alle" bytter server når store patcher og expansion kommer. også roer det seg ned. ahr vært med på alt for mange unødvendige guildhop :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle" bytter server når store patcher og expansion kommer. også roer det seg ned. ahr vært med på alt for mange unødvendige guildhop :P

snakka med typen, og hele guildet hans hadde bytta server for noe mndr siden, pga tullet. De spiller på en av de med minst trafikk, men han klage over å måtte vente tre kvarter, ikke tre timer :shocked:

Kazzak har vært slik lenge. Er ofte vi har måttet vente en halvtime for å komme inn, lenge før WOD kom ut ogsånn og. Vi har vurdert å bytte server lenge pga dette ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kazzak har vært slik lenge. Er ofte vi har måttet vente en halvtime for å komme inn, lenge før WOD kom ut ogsånn og. Vi har vurdert å bytte server lenge pga dette ;P

men igjen, jeg har gått fra kazzak mange ganger nå til f.ex balnazzar... sålenge du har en solid guild med ALT i seg.. og da mener jeg alt.. så klarer man seg, men skal du pugge og slikt så må du openraid, du må liksom gjøre veldig effort. men på kazzak er AH og alt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men igjen, jeg har gått fra kazzak mange ganger nå til f.ex balnazzar... sålenge du har en solid guild med ALT i seg.. og da mener jeg alt.. så klarer man seg, men skal du pugge og slikt så må du openraid, du må liksom gjøre veldig effort. men på kazzak er AH og alt bedre.

Guilden vår er såppass ny, at vi har ikke en gang et helt raid team, vi er en samlet gjeng på en 6-7 stk ellernoe som er online. Så det er liksom ikke noe stress å flytte guilden vår heller. Vi har hatt så mye problemer med å logge inn de siste 6 mnd at vi er blitt litt lei, og nesten ikke spillt pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guilden vår er såppass ny, at vi har ikke en gang et helt raid team, vi er en samlet gjeng på en 6-7 stk ellernoe som er online. Så det er liksom ikke noe stress å flytte guilden vår heller. Vi har hatt så mye problemer med å logge inn de siste 6 mnd at vi er blitt litt lei, og nesten ikke spillt pga dette.

Hvis dere ikke er så kresne på realmen dere skal til, så er det jo free migration fra Kazzak :) Det er det forøvrig fra vår realm og, men jeg håper at de fisker problemene snart. Har lest at de har minskethvor mange kan være logget på, så det er jo med på øke køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke er så kresne på realmen dere skal til, så er det jo free migration fra Kazzak :) Det er det forøvrig fra vår realm og, men jeg håper at de fisker problemene snart. Har lest at de har minskethvor mange kan være logget på, så det er jo med på øke køen.

Min mann driver å sjekke hvilke server vi evt skal være på av de to vi har valgt, eller om vi kan velge noen andre, så ingenting skjer helt med en gang (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guilden vår er såppass ny, at vi har ikke en gang et helt raid team, vi er en samlet gjeng på en 6-7 stk ellernoe som er online. Så det er liksom ikke noe stress å flytte guilden vår heller. Vi har hatt så mye problemer med å logge inn de siste 6 mnd at vi er blitt litt lei, og nesten ikke spillt pga dette.

Si gjerne fra hvilken server dere bestemmer dere for. :) Mangler dere forresten noen spesielle roller i raid teamet? :P Hadde vært litt morsomt å spille med soniser, alle jeg kjenner har slutta for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si gjerne fra hvilken server dere bestemmer dere for. :) Mangler dere forresten noen spesielle roller i raid teamet? :P Hadde vært litt morsomt å spille med soniser, alle jeg kjenner har slutta for lenge siden.

Nå har vi to tanks, 2(3) healers, og et par dps, så vi trenger vel alt utenom tanks (: Skal gi beskjed hvilken vi bestemmer oss for ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg på low pop server da, for en god grunn - så får jeg høre rykter om at blizzard har åpnet free character migration til min server blandt annet.. Så nå er den full også.

*rive i håret* Sånn var det ikke under Cata launch og ikke for MoP heller. WoD hadde så mye promise, men all failinga til Blizzard ødelegger hele gleden. Jeg kan skjønne at high og full pop servere vet hva dette er, men på ett realm som Zenedar burde det ikke eksistere, er vel den teite cross realm greia som ødelegger hele greia.

Jaja, jeg og venninna endte dagen som level 97, så skal ikke klage ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg på low pop server da, for en god grunn - så får jeg høre rykter om at blizzard har åpnet free character migration til min server blandt annet.. Så nå er den full også.

*rive i håret* Sånn var det ikke under Cata launch og ikke for MoP heller. WoD hadde så mye promise, men all failinga til Blizzard ødelegger hele gleden. Jeg kan skjønne at high og full pop servere vet hva dette er, men på ett realm som Zenedar burde det ikke eksistere, er vel den teite cross realm greia som ødelegger hele greia.

Jaja, jeg og venninna endte dagen som level 97, så skal ikke klage ^^

Skjønner at det er fryktelig frustrerende, men selv om Blizzard har sin del av ansvaret, så skyldes visstnok deler av innloggingsproblemene at serverne deres er/har vært utsatt for massive DDoS- angrep (dvs hackere). Noe som gjør at kapasiteten på serverne deres midlertidig må reduseres, også på low pop- serverne.

Edit: Nå har jeg ikke engang spillet installert enda, så aner ikke hvor stort problemet er, og om det er andre problemer i tillegg. Det har vel i grunnen dere bedre oversikt over enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...