Annegru Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 (endret) Vi har En Ranchillio Silvia med egen kvern: Den er på ingen måte automatisk og kan ikke lage fancy smak. Ikke er den billig heller. Men den har melkesteamer, og har man de rette bønnene lager den himmelsk kaffe og espresso Edit: Det blir slitsomt å lage kaffe til mange i en sånn, så om vi er mange blir Moccamasteren brukt. Og det minner meg om en ting. Da jeg begynte på jobben min for et år siden var det så mange som klaget på kaffen. Vi hadde Moccamaster og Evergood kaffe. Det går MYE kaffe på jobben, men ingen visste om noen renset trakteren. Så jeg bare gjorde det, jeg. To ganger i uken blir den nå renset, og ingen legger merke til det, annet enn at det går mye mer kaffe og kontordamen får spørsmål om hun har byttet kaffeleverandør eller om vi har fått ny trakter Endret 22. November 2014 av Annegru 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Ha ha sånn det funker ja, sku hjelpe ei venninne med ny maskin, vi skjønte lite når det ble enten eller.. Det burde stå på etiketten.. På min maskin står det også i displayet hvem av kaplsene som skal i først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 20. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Eg kan melde at eg har kjøpt kapsler og pakka dei inn! Skal ut seinare i dag og hente pingvinmaskin! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Coop obs har tilbud på moccamaster til 799,-Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Det er littegrann kaffe, og mye choco og caramel (smaker kaffe og baileys) Er du sikker på at det er kaffe i? Står ikke det på dolce gusto sin side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Er du sikker på at det er kaffe i? Står ikke det på dolce gusto sin side. blanda nok med en annen variant 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Bonden er kjempefornøyd med Tassen (tassimo) - god nok kaffe for hans gane. Kakaoen var ikke noe å skryte av syns jeg, men chai latten (?) syns han var god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Bonden er kjempefornøyd med Tassen (tassimo) - god nok kaffe for hans gane. Kakaoen var ikke noe å skryte av syns jeg, men chai latten (?) syns han var god. Tassen faktisk :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Tassen faktisk :lol: Yes! Den ser så liten og søt ut vedsien av zinzioen (som sluttet å virke tre dager etter at tassen kom i hus, tro om den er sjalu?) - så hva var vel mer naturlig en tassen? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Coop obs har tilbud på moccamaster til 799,- Sent from my iPhone using Tapatalk Er det en god moccamaster? (jeg har ikke peiling ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Coop obs har tilbud på moccamaster til 799,-Sent from my iPhone using Tapatalk Finner ikke tilbudet, bare ett på wilfa trakter til 899, og en veldig god moccamaster til 1799. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts