Debbie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Jeg dro til Ullared, og kom tilbake med 9 kg smågodt Til og med de i kassa reagerte Det er til julegaver, og nå kommer spørsmålet- hva kan jeg pakke de inn i, eller putte de oppi? Min mor liker vin, så lurte på å putte en vinkaraffel full med skolekritt som hun elsker. Men andre ideer, må gjerne romme hvertfall 1,5 kg, ellers blir det fryktelig mange gaver 1 Siter
SFX Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Ei fin lyslykt? Sett en tapebit på, så ikke døra åpner seg og lager godteriskredfare. 1 Siter
Annik Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 De har lyslykter som åpnes i toppen, så slipper du skredfare! 3 Siter
Justisia Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Norgesglass kan du jo også bruke. Litt kjedelig kanskje. En sparegris som har åpning i bunnen kan du jo fylle med godis. 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Jeg fikk et slikt "påskeegg" av min kreative mor i år. Nogesglass med limte plastfigurer på lokket med maling over, samt sløyfe på. Finn julefigurer og gjør det samme? Hvertrall fine å bruke til annet i etterkant også. Siter
Bellare Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Fylle ei "vinhøne" med smågodt 1 Siter
Annik Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Jeg fikk et slikt "påskeegg" av min kreative mor i år. Nogesglass med limte plastfigurer på lokket med maling over, samt sløyfe på. Finn julefigurer og gjør det samme? Hvertrall fine å bruke til annet i etterkant også. De var fine! Og der fikk jeg plutselig litt ideer selv Siter
Guest Yellow Skrevet 5. November 2014 Rapporter Skrevet 5. November 2014 Mente såklart *Norgesglass Siter
Recommended Posts